Температура ...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 06 май 2007 22:12


Допълнително ли е слаган климатика? - Питам защото при допълнително слаган климатик радиатора му се монтира пред този за водата и така се влошава охлаждането на задния.
Иначе при по-високата скорост двигателя се товари повече и според мен причината се корени в термостат.
При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса.
Огледаи питите на двата радиатора да не са се набучили с боклуци и да няма добро обдухване при движението.
Иначе термостат - как се държи градско колата? Загрява ли бързо и до какви градуси развива по задръстванията,на каква темп пали перката ако си загледал и т.н.
Успех!




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 07 май 2007 7:22


zfa159 написа:При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса....
Успех!

Колега на теб, или уреда ти е неточен, или термостата не ти е наред!
Виж от темата за термостати-
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 7
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7


Потребителски аватар
hett
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hett » Сря 09 май 2007 9:57


Колега zfa159, ще споделиш ли от къде закупи термостата и двата датчика на тези цени? Аз имам подобен проблем със 1.9TD (AAZ) двигател на VW Vento.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Сря 09 май 2007 18:41


Здравейте. Искам да попитам и за моя термостат. Значи като си е студен двигателя почва от 0 градуса и сравнително бързо се качва до 90 където просто залепва. Вярно че не и давам зор на колата, защотото ое не съм сменил ремък и ролки, но незнам дали е нормално да залепне за 90 градуса и да не мърда изобсто от там. Двигателя е 1.6 пълна инжекция 101 коня.


Потребителски аватар
hett
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hett » Сря 09 май 2007 19:51


Оказа се, че не е проблем при мен. Отваря се и кръга, малко след това се включва и първата степен на перката. Притесняваше ме единствено, че на таблото ми показва нормална работна температура малко над 70, но явно такъв е термостата.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 09 май 2007 21:56


K22 написа:
zfa159 написа:При мен на 1.8 пасат ефекта е че при каквото и да е каране (дали със 100 или със 190) колата си държи под 90 градуса....
Успех!

Колега на теб, или уреда ти е неточен, или термостата не ти е наред!
Виж от темата за термостати-
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 7
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7 7 7 7 7

Това колега много добре го знам ама е факт изказването на доста колеги че колата ми се държи по същия начин като тяхните и това са измервания с дигитален термометър (не от 2.50лв разбира се) след смяната на термостат,датчик на перката и датчик за стрелката на таблото така че аз им вярвам пък вие ако искате :lol: Отделно от това е нормално извън града при по-бързо каране температурата да е по-ниска от тази на която отвяра термостата (въздушния поток охлажда не само радиатора а и двигателя при движението си).
Успех!


Потребителски аватар
severnakorona
Мнения: 69
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот severnakorona » Вто 22 май 2007 19:59


При мен когато загрее до 92 градуса, се включват и двете перки. Тук пишете, че това е първата степен. Никога не ми е стигало тази втора степен, та въпроса ми е при тази втора степен по бързо ли се въртят перките или става нещо друго? Забелязах, че когато се включат перките при светнати фарове, тока във фаровете значително намалява.


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 23 май 2007 8:24


Просто при първа степен се върти на по - ниски обороти. Не мога да ти кажа точно колко но е осеземо. На мен ми работеше само втора степен (датчик на радиатор). Та сега като се включва първата е доста по - тихо.


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Сря 23 май 2007 9:22


Нека споделя: въпросния проблем го имах и не му обръщах внимание докато той не ми обърна на мен ...
Стралката започна да показва 100 градуса дори се качваше над 110 но нищо.
В един момент на Цариградско ми светна лампата.
Прибрах, и отвих съвсемо леко тапата на преливника (като е студена колата преливника се вакумира и не се отаваря). С така леко отвита тапа на сутринта я отвивам цялата гледам вътре и какво да видя ... ами няма никой долях точно 2 литра вода + антифриз.
След доливането просто стрелката качава малко над 90 само когато поседя доста по светофарите.


severnakorona написа:моята я взех средата на февруари. тогава не се вдигаше на повече от 60-65 *. Като се постопли времето започна да вдига до около 90 градуса и след това падаше до 70. това ставаше и на по дълги разстояния(Добрич-Варна) и на по къси (20 мин каране градско). Вчера ходих на село(40 км отиване и 40 км връщане) и стрелката се беше заковала малко преди 70 градуса. И когато я вкарах в гаража и я подържах 5 мин. да бръмчи на място, стрелката отиде на 85 градуса.
Та въпроса ми е : при изправна система трябва ли стрелката да е закована на едно място или да ходи в определен диапазон(70-90 градуса )?


Имай предвид че ПАСАТА няма опред решетка и охлаждането идва от въздуха който забира пластмасовата престилка от долу. Т.е. когато си на едно място е редно да вдигне повечко градуси ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 23 май 2007 9:59


Между другото лампата и стрелката се управляват от един и същи датчик и той като замине не само стрелката показва глупсти а и лампата си свети когато си поиска.На един от служебните е прецакан датчика (той е само с един с 4 извода а не с 3 отделни) и стрелката седи примерно на 60 градуса и лампата светва.След това стрелката си показва нормално и лампата пак светва.В даден момент стрелката показва нещо от срта на 120 градуса а лампата не свети изобщо.След смяната на датчика всичко заспа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта