Здравейте
искам да попитам какви трябва да са нормалните обороти на празен ход, защото при мен са 800 и се получава някаква вибрация, особено силно се усеща при 900 оборота а при 1000 оборота изчезва, но е много дразнещо когато тръгваш на 1-ва чува се нещо като дранчене на тенекия при потегляне.
Обороти на празен ход
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Предполагам че става въпрос за твоята кола, с посочения двигател ?
При мен също са около 820 об/мин оборотите на празен ход, и също имам вибрации. Засега са набедени един (или два) тампона на двигателя, а също и т.нар. "мека връзка". Посоченото дрънчене се получава и от гърнетата - при мен помогна парче от маркуч, завързано със "свинска опашка" - в помощ на тампоните по окачването на гърнетата.
P.S. Подобно дрънчене само при потегляне имах и при предишната ми кола (Джета - двигател RF) - оказа се скъсана заварка от едната страна на решетката под катализатора. Иначе дрънчене при ниски обороти имах и аз; причината - скъсан тампон на скоростната кутия.
Огледай всички тампони - на двигател, скоростна кутия, гърнета, а също и дали някоя тръба или гърне не опира някъде при определени (ниски) обороти. Възможно е също някоя от алуминиевите кори (за обезшумяване и топлинно екраниране) да опира точно в такъв момент (ниски обороти при потегляне).
При мен също са около 820 об/мин оборотите на празен ход, и също имам вибрации. Засега са набедени един (или два) тампона на двигателя, а също и т.нар. "мека връзка". Посоченото дрънчене се получава и от гърнетата - при мен помогна парче от маркуч, завързано със "свинска опашка" - в помощ на тампоните по окачването на гърнетата.
P.S. Подобно дрънчене само при потегляне имах и при предишната ми кола (Джета - двигател RF) - оказа се скъсана заварка от едната страна на решетката под катализатора. Иначе дрънчене при ниски обороти имах и аз; причината - скъсан тампон на скоростната кутия.
Огледай всички тампони - на двигател, скоростна кутия, гърнета, а също и дали някоя тръба или гърне не опира някъде при определени (ниски) обороти. Възможно е също някоя от алуминиевите кори (за обезшумяване и топлинно екраниране) да опира точно в такъв момент (ниски обороти при потегляне).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 30 госта