Какво е "адсорбент"?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
NOBODYY
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Какво е "адсорбент"?

Мнениеот NOBODYY » Сря 08 авг 2007 17:03


Здравейте, някой може ли да ми каже за какво служи :
"Електромагнитен клапан за събиране на адсорбента"
при Б4.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 08 авг 2007 17:32


Според мен бъркаш 2 неща. Ако имаш климатик имаш абсорбатор / 1 метален цилиндър към 1 педа дълъг и около 8-10 см в диаметър. В горният край има монтиран пресостат за налягането на фреона.Последният управлява комресорът на климатика.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 08 авг 2007 17:41


Цък!
Според мен колегата пита за адсорбатора на горивните пари. Този, дето седи долу ниско под дебитомера му.
Ако съм познал, то това е точно за парите от резервоара. Екологична дивотия някаква!
И при мен има подобен цилиндър, ама никъде не виждам кабелчета, дето да отиват към споменатия клапан... :dontknow:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 авг 2007 18:33


нема да бъркате ситуацията с бойо! mhihi
аДсорбцията е различен процес от аБсорбцията.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 08 авг 2007 21:16


vaskoto1 написа:нема да бъркате ситуацията с бойо! mhihi
аДсорбцията е различен процес от аБсорбцията.


Да 1 буква :roll:
Тази дивотия се пречка при зареждане.Уж се напълнил езервоара , а след като потеглиш стрелката надолу. При мен се чака поне 1- 2 мин и пак се долива .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 08 авг 2007 21:22


ми не е май само една буква... :roll:

при адсорбцията има възможност за реверсиране на процеса-демек това което е погълнато от адсорбента да се извади от него. пример-силикагела е адсорбент-поглъща влага но при загряване я отделя. и се връща в първоначалното си състояние на силикагел готов да погълне пак влага.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D1%8F


при абсорбцията това не е възможно. пример-активен въглен-свързва се с това което поеме и не може да го отдели и да се върне в първоначалното си състояние.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0% ... 0%B8%D1%8F


Потребителски аватар
NOBODYY
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот NOBODYY » Чет 09 авг 2007 8:40


Здравейте, благодаря за мненията, колегата radotom точно е разбрал кое устройство имам в предвид
Цък!
Според мен колегата пита за адсорбатора на горивните пари. Този, дето седи долу ниско под дебитомера му.
Ако съм познал, то това е точно за парите от резервоара. Екологична дивотия някаква!
И при мен има подобен цилиндър, ама никъде не виждам кабелчета, дето да отиват към споменатия клапан...

обаче същинският проблем при мен си остава защото когато го включа този адсорбатор започва да издава силни вибрации които се предават по цялото купе и не знам дали това е нормалният му режим на работа. За момента съм го изключил, но не знам дали няма да навредя на нормалната работа на двигателя.
Точно за това бях пуснал и друга тема във форума където има и снимков материал.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54873


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 09 авг 2007 10:43


Действително точното име на това е "екологична дивотия". По-добре е без него - един източник на проблеми по-малко в колата. :-)
Добре че моята е от италия и освен че е фабрично без катализатор е и фабрично без тази гнус - вентилацията на резервоара си е класическа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта