Вият задните лагери
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Вият задните лагери
Пассат б3. Та ето значи какво стана. Реших да си сменя накладките, защото спирачките не хващаха мнохо добре. Сложих новите, сложих барабана, завих гайката която държи лагета и сложих шплента така и на двете задни колела. След което тествах спирачките - перфектни. НО чух някакво виене отзаде което в последствие се усили оказаха се лагерите. И сега се чудя дали са много натегнати или съм ги оставил хлавави. Въпросът ми е колко трябва да се натяга тази гайка за да не вие лагера?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
сменяйте смело, комлекта за единия барабан е около 18лв - и включва: двата лагера, семерината, гайка , шайба, контрата на гайката и грес. Това е за Меиле или Миеле, не знам точно как се произнася, а иначе оригиналните SKF са към 50лв.
А до колкото знам, се стяга толкова, че да може (трудничко разбира се ) да се мърда шайбата под гайката!
Успех!
А до колкото знам, се стяга толкова, че да може (трудничко разбира се ) да се мърда шайбата под гайката!
Успех!
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Поогледайте, бе хора!
Една от най-хубавите, точни и поучителни статии, дето съм чел във форума!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%E5%F0%E8

Една от най-хубавите, точни и поучителни статии, дето съм чел във форума!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 3%E5%F0%E8






- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
ами скоро сменях задните дискове и в ръководсвото пишеше че трябва да се стегнат здраво с ключ гаиката а после да се развие толкова че да може да се мърда много леко с отверка шайбата, а иначе старата гайка беше доста развита,в смисал че можеше да направи още 1/2 оборот и я развих наръка,важно е и да се сложи хубава смазка
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта