Диагностика на тампони на двигателя - теория има , но ......

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Диагностика на тампони на двигателя - теория има , но ......

Мнениеот juve » Съб 27 окт 2007 20:55


Колеги , ще ми се да се поупражнявам "умствено" ( че май не ми се налага много често :wink: ) за тампоните на двигателя ..... начетох се на теми по въпроса и все пак ... ако може да ми коригирате мисловният поток ? :wink:
Значи от известно време , когато вадя пасата от гаража където е леко затънал в чакъл , двигателят ми издава особено ръмжене ( чува се точно , както реве хидравликата при много остро завиване - знаете там редукционният клапан ...) и тресе волана - ситно и осезаемо . Вероятност - или тампони на двигателя , или нещо по демфера на съединителя .... или и 2 те ( а де :cry: ) . Реших да проведа някои експерименти , и да видя колко ми стига акъла ..... на място както и да го форсирам двигателя не мърда - мазно си трака и толкова.... когато потегли също няма нищо осезаемо .... реших да дам рязко газ по време на движение - дано се разтресе , ама с тая моята мощност :oops: нищо не се получи ни тресене , ни тропане ... скоростите се включват без забележки ... демек проблема повече тегли към тампони на двигателя , ама защо по дяволите е толкова стабилен без товар ? Има ли логика БЕЗ товар ама хич да не му се отразява скапан тампон ? поне да тресеше някак си .... Аз ще ги запукам поред тампоните , че е по лесно и евтино , ама обичам да си обяснявам процеса, а в случая някак си повече "тегли " към съединител ....
Как мислите ?
п.с Хм то това по скоро за раздела "общи приказки " май подхожда :oops:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 27 окт 2007 21:02


ляв крак на съединителя.
опъваш ръчната яко.
пръсти на десен крак на спирачка а пета на газта. натискаш на спирачката яко а на газта докъм 3к.
после почваш да пускаш рязко съединителя до точката на отделяне да влезе мотора в резонанс и да почне да се опитва да изскочи от коша. ако имаш помощник да гледа-най добре. на първа се гледа предния тампон от триангулацията а на задна 2та задни тампона.
веднага ще го хванеш!
без товар самото тегло на мотора го натиска в тампоните а като го натовариш те го държат да не изхвръкне от коша от зор (въртящия момент) така че на тебе целта ти е да ги тестваш на опън а не на натиск. :wink:

дано ме разбра че като чета сам не се разбирам...:036:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 21:09


Разбираемо е не се шашкай :)
Прилича повече наистина на съединител (и моя издаваше разни странни звъци и едн ден просто притискателя се потроши и дота).
Тампоните се хващат по гореописания начин.
Докато е загасена колата и натиснеш съединителя чува ли се едно скърцане...съответно и като го отпуснеш? - ако го има това е от демпферните пружини ;)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 27 окт 2007 21:25


дано ме разбра че като чета сам не се разбирам...

хаха разбирам аз ... проклетите компресори :!: като свикнеш с тях и започваш и двигателите да ги слагаш в същия кюп :roll: ама не са ..... vaskoto1 ще трябва яко да те черпя , че се отзоваваш на моите "технически терзания " :wink: - оценявам го :idea:
Докато е загасена колата и натиснеш съединителя чува ли се едно скърцане...съответно и като го отпуснеш?

а бе гадината не дава ни най- малко признаци за проблем ...не съм се заслушал за това , ама най- вероятно го няма , защото иначе най- вероятно бих си го отбелязал наум че не ми е ясно какво става .... ще се пробвам да чуя ......

утре ще става страшно в квартала :wink: :!:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 27 окт 2007 21:35


:офф Всичко що е Васко е умно :lol: сори ама не се здържах.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 22:04


Ами при мен преди да сменя съединителя се чуваше в купето и да не искаш...разбира се ако не е пусната музика :) така че няма да ти се рамзине да чуеш ако скърца.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта