Колеги , ще ми се да се поупражнявам "умствено" ( че май не ми се налага много често

) за тампоните на двигателя ..... начетох се на теми по въпроса и все пак ... ако може да ми коригирате мисловният поток ?
Значи от известно време , когато вадя пасата от гаража където е леко затънал в чакъл , двигателят ми издава особено ръмжене ( чува се точно , както реве хидравликата при много остро завиване - знаете там редукционният клапан ...) и тресе волана - ситно и осезаемо . Вероятност - или тампони на двигателя , или нещо по демфера на съединителя .... или и 2 те ( а де

) . Реших да проведа някои експерименти , и да видя колко ми стига акъла ..... на място както и да го форсирам двигателя не мърда - мазно си трака и толкова.... когато потегли също няма нищо осезаемо .... реших да дам рязко газ по време на движение - дано се разтресе , ама с тая моята мощност

нищо не се получи ни тресене , ни тропане ... скоростите се включват без забележки ... демек проблема повече тегли към тампони на двигателя , ама защо по дяволите е толкова стабилен без товар ? Има ли логика БЕЗ товар ама хич да не му се отразява скапан тампон ? поне да тресеше някак си .... Аз ще ги запукам поред тампоните , че е по лесно и евтино , ама обичам да си обяснявам процеса, а в случая някак си повече "тегли " към съединител ....
Как мислите ?
п.с Хм то това по скоро за раздела "общи приказки " май подхожда
