Здрвейте колеги,
радиатора ми течеше от някъде и днес го открих. Оказа се най-високата част, на пластмасата. Това нещо може ли да се залепи и някои лепил ли го е с нещо? Мислех с поялник да го правя, ама дали ще има ефект???



Проблем с радиатор
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лепи се...няма да се плашиш
Сваляш го,изчистваш го хубаво (и двете повърхности) и се лепи.
Препоръчително е да си го смениш с нов (веднъж протече ли от тоакова място значи са му заминали вече упътненията) ама по принцип може да се залепи за да не тече.
След като си почистил двете повърхности си купуваш капчица (поне 2-3 тубички от малките по 2 грама дето са) и (само няма да се смееш) сода за хляб (малко пакетче).
След това както е изчистен радиатора там,откъдето тече сипваш капчицата (така,че да не се стича настрани а да остане на точното място).Веднага след това сипваш отгоре содата за хляб (с върха на макетно ножче или нещо подобно я наръсваш) като я сипваш така,че да се наплъсти върху лепилото.Оставяш така две минути да стегне леко и издухваш излишната сода (тази,която не е залепнала отлита).След това отгоре пак капчица и пак сода и така 3-4 пъти на едно място.После преминаваш по-натам където тече и така.Наведнъж можеш да лепиш до около 2-3см дължина преди да започне в началото да засъхва.
Аз така си леипх моя на Фиат-а и там още държи (за сметка на това избиа от всякъде другаде понеже е на 19 години вече).
Метода е базиран на някаква химическа реакция между капчицата и содата.Отделно содата е на гранулки и придава здравина на да съединението и еластичност (не много голяма ама еластичност).
Успех!

Сваляш го,изчистваш го хубаво (и двете повърхности) и се лепи.
Препоръчително е да си го смениш с нов (веднъж протече ли от тоакова място значи са му заминали вече упътненията) ама по принцип може да се залепи за да не тече.
След като си почистил двете повърхности си купуваш капчица (поне 2-3 тубички от малките по 2 грама дето са) и (само няма да се смееш) сода за хляб (малко пакетче).
След това както е изчистен радиатора там,откъдето тече сипваш капчицата (така,че да не се стича настрани а да остане на точното място).Веднага след това сипваш отгоре содата за хляб (с върха на макетно ножче или нещо подобно я наръсваш) като я сипваш така,че да се наплъсти върху лепилото.Оставяш така две минути да стегне леко и издухваш излишната сода (тази,която не е залепнала отлита).След това отгоре пак капчица и пак сода и така 3-4 пъти на едно място.После преминаваш по-натам където тече и така.Наведнъж можеш да лепиш до около 2-3см дължина преди да започне в началото да засъхва.
Аз така си леипх моя на Фиат-а и там още държи (за сметка на това избиа от всякъде другаде понеже е на 19 години вече).
Метода е базиран на някаква химическа реакция между капчицата и содата.Отделно содата е на гранулки и придава здравина на да съединението и еластичност (не много голяма ама еластичност).
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Идеята е по-скоро да е химическо и да е от типа на Канаконлит и разни такива.те съдържат разни чудеса,които взаимодействат със содата.
Иначе можеш да го лепиш с каквото искаш
Понеже капчицата е доста рядко лепило му е необходима сода-та понеже е на гранулки а отделно от това взаимодействат някак.
Виж до колко градуса издържа това,което го имаш за да не сдаде багажа като загрее колата.
Иначе се продават разни добавки и те също не са лош вариант ако продължи да тече след лепенето - има една на Holts в синьо шишенце с две различни разфасовки (по-голяма и по-малка) и е на цена от около 7лв и го има в бензиностанциите почти навсякъде.Преди да го сипеш обаче запали колата да загрее до 90 градуса за да отвори термостата а преди да си я запалил е много пожелателно да си шунтираш радиаторчето на парното с едно парче маркуч за да не се запуши (досега не съм имал случай на запушено точно от тази добавка ама все пак).
Успех!
Иначе можеш да го лепиш с каквото искаш

Понеже капчицата е доста рядко лепило му е необходима сода-та понеже е на гранулки а отделно от това взаимодействат някак.
Виж до колко градуса издържа това,което го имаш за да не сдаде багажа като загрее колата.
Иначе се продават разни добавки и те също не са лош вариант ако продължи да тече след лепенето - има една на Holts в синьо шишенце с две различни разфасовки (по-голяма и по-малка) и е на цена от около 7лв и го има в бензиностанциите почти навсякъде.Преди да го сипеш обаче запали колата да загрее до 90 градуса за да отвори термостата а преди да си я запалил е много пожелателно да си шунтираш радиаторчето на парното с едно парче маркуч за да не се запуши (досега не съм имал случай на запушено точно от тази добавка ама все пак).
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта