Проблем с радиатор

Техническа и сервизна информация за Passat
dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с радиатор

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 13:27


Здрвейте колеги,
радиатора ми течеше от някъде и днес го открих. Оказа се най-високата част, на пластмасата. Това нещо може ли да се залепи и някои лепил ли го е с нещо? Мислех с поялник да го правя, ама дали ще има ефект???




bpironkov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bpironkov » Съб 27 окт 2007 13:39


НЕВЯРВАМ, ПРОБВАИ С НОВ


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 13:42


май на там вървят работите...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 13:59


Лепи се...няма да се плашиш :)
Сваляш го,изчистваш го хубаво (и двете повърхности) и се лепи.
Препоръчително е да си го смениш с нов (веднъж протече ли от тоакова място значи са му заминали вече упътненията) ама по принцип може да се залепи за да не тече.
След като си почистил двете повърхности си купуваш капчица (поне 2-3 тубички от малките по 2 грама дето са) и (само няма да се смееш) сода за хляб (малко пакетче).
След това както е изчистен радиатора там,откъдето тече сипваш капчицата (така,че да не се стича настрани а да остане на точното място).Веднага след това сипваш отгоре содата за хляб (с върха на макетно ножче или нещо подобно я наръсваш) като я сипваш така,че да се наплъсти върху лепилото.Оставяш така две минути да стегне леко и издухваш излишната сода (тази,която не е залепнала отлита).След това отгоре пак капчица и пак сода и така 3-4 пъти на едно място.После преминаваш по-натам където тече и така.Наведнъж можеш да лепиш до около 2-3см дължина преди да започне в началото да засъхва.
Аз така си леипх моя на Фиат-а и там още държи (за сметка на това избиа от всякъде другаде понеже е на 19 години вече).
Метода е базиран на някаква химическа реакция между капчицата и содата.Отделно содата е на гранулки и придава здравина на да съединението и еластичност (не много голяма ама еластичност).
Успех!


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 14:15


това е хитро. определено ми хареса, даже още сега ще го пробвам.
отивам да го залепя. обезателно ли трябва да е капчица, защото имам едно с което съм лепил какво ли не и няма изпускане. то е едно таиванско и е мн яко лепило, също около 2-3 грама в кутийка


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 14:30


Идеята е по-скоро да е химическо и да е от типа на Канаконлит и разни такива.те съдържат разни чудеса,които взаимодействат със содата.
Иначе можеш да го лепиш с каквото искаш :)
Понеже капчицата е доста рядко лепило му е необходима сода-та понеже е на гранулки а отделно от това взаимодействат някак.
Виж до колко градуса издържа това,което го имаш за да не сдаде багажа като загрее колата.
Иначе се продават разни добавки и те също не са лош вариант ако продължи да тече след лепенето - има една на Holts в синьо шишенце с две различни разфасовки (по-голяма и по-малка) и е на цена от около 7лв и го има в бензиностанциите почти навсякъде.Преди да го сипеш обаче запали колата да загрее до 90 градуса за да отвори термостата а преди да си я запалил е много пожелателно да си шунтираш радиаторчето на парното с едно парче маркуч за да не се запуши (досега не съм имал случай на запушено точно от тази добавка ама все пак).
Успех!


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 14:35


разбрах те. това дето го имам нищо не пише на него, ама е много добро. ще пробвам!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 14:54


Пробвай.После го остави да изсъхне хубаво и тогава го сложи,сипи антифриз и запали и като загрее виж дали тече.Чак като загрее двига достатъчно налягане за да си сигурен.Като включат перките ако не тече печелиш залепен радиатор :)


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 17:18


почистих го, залепих с лепило и сложих сода, изчаках да изсъхне, загрях, включи вентилатора и досега теч няма...
докога ще е така...? дано е повече
мерси колега
доста здраво стегна, все едно е цимент


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 19:11


Е...то това е идеята :)
Дано да държи.
Успех!


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 27 окт 2007 21:07


много благодаря :)


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Пон 29 окт 2007 21:06


Проблема решен за момента!
Благодаря на zfa159 :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 29 окт 2007 21:54


Дано да изкара по-дълго!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ICO-G и 54 госта