Странно поведение на ангр. ремък :(

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Странно поведение на ангр. ремък :(

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 11:48


Значи забелязах, че сутрин когато не е работила колата ангренажа е доста хлабав, но като поработи и след това проверя си изглежда нормално твърд :roll: Аз лично не мога да си го обясня това, опасно ли е , няма ли опастност да мърда центровката при това положение и недай си боже да прескочи някой зъб и да стане мармалад :cry: Моля дайте съвети какво е най-доброто решение :roll:




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 29 ное 2007 11:54


Как го проверяваш, за усукване на 90градуса ли?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 11:56


мда, значи на студен мотор отива на повечко от 90 , а на работил мотор към 90 :!:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 29 ное 2007 12:00


Обтегача да заяжда ? Опитай да провериш ремъка не след като си го карал, ами веднага след като запалиш - да се елиминира варианта топлинно разширение. Ремъка на колко години и километра е, и каква марка ? Мисля че няма вероятност за загуба на центровка, и още повече - мармалад от среща на бутала и клапани. Мисля си също че този двигател има защита, ама да не изпадаме в ненужни подробности.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 12:05


Ами ремъка е на 25- 30 хиляди, марката е Flennor или нещо такова , сменян е преди 5 години,понеже не въртя много км на година :wink: Значи пробвах го като веднага запала и е наистина по-натегнат :roll:А и друго ми направи впечатление, че на топъл мотор пали по-трудничко, с по-дълго въртене на стартера :roll: А като е студен от половин оборот в този студ :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 29 ное 2007 14:16


жоре, задай си въпроса какво става с нещата когато са студени и когато са нагрети?

ше ти дам жокер-ангренажа не може да се отпуска или разтяга...

почна ли да ти притопля? :lol:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 16:23


vaskoto1 написа:жоре, задай си въпроса какво става с нещата когато са студени и когато са нагрети?

ше ти дам жокер-ангренажа не може да се отпуска или разтяга...

почна ли да ти притопля? :lol:



Ами като са топли, имамме топлинно разширение, а когато е студено свиване :D Сега излизах с колата и като го пробвах беше добре :lol: Нещо съвсем се обърках :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 29 ное 2007 16:27


ми мотора ти се разширява ве.
а ангренажа не се променя.
правили са ти го на топло (или поне са се съобразили с топлото) и затва е така.
обърни внимание че всички коли из аутодатата с автоматичен обтегач се правят на СТУДЕНО. обтегача на топло охлабва а не натяга... :idea:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 16:35


vaskoto1 написа:ми мотора ти се разширява ве.
а ангренажа не се променя.
правили са ти го на топло (или поне са се съобразили с топлото) и затва е така.
обърни внимание че всички коли из аутодатата с автоматичен обтегач се правят на СТУДЕНО. обтегача на топло охлабва а не натяга... :idea:


Аха, е значи не фатално :lol: ? Просто явно незнам още доста работи, мерси много за което :wink: Ще си карам така :lol: Хмм, ама при мен на топло пък натяга нещо не мога да разбера логиката :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 29 ное 2007 16:40


албански реотан...

ти имаш ли автоматичен обтегач? не нали?
ми много ясно че ще опъва на топло ве пъпеееешшш... :lol:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 29 ное 2007 16:47


Оффф , добре де , въпроса е че не е опасно това нали? :lol: Според мен не е ,ама друго си е експертното мнение :P :P :P


Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот swissmad » Пет 30 ное 2007 23:05


Мнението си е наистина експертно



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта