Питане за Passat B3 G60 4x4

Техническа и сервизна информация за Passat
Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Питане за Passat B3 G60 4x4

Мнениеот Alx-P » Вто 09 окт 2007 13:45


Здравейте!

Искам да попитам притежателите на Passat B3(4x4) за надеждността/издръжливостта на двойното предаване; съзвава ли много проблеми и скъп ли е ремонта???




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за Passat B3 G60 4x4

Мнениеот One » Вто 09 окт 2007 13:49


Alx-P написа:Здравейте!

Искам да попитам притежателите на Passat B3(4x4) за надеждността/издръжливостта на двойното предаване; съзвава ли много проблеми и скъп ли е ремонта???

нито е 4х4 нито е "двойно предаване"
системата се нарича синхро и когато прибоксуват предните колела зацепват и задните , демек няма постоянно зацепено 4х4 нито можеш да избираш преден/заден мост :)
ако колата е гледана добре няма ядове с тази система


Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Alx-P » Вто 09 окт 2007 14:06


Интересувам се, защото тук във форума има една примамлива оферта за такъв Passat и се чудя дали няма да си взема "беля" на главата с това задвижване.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 09 окт 2007 14:13


като цяло си е беля и с таз турбина особено
кола на 20 години почти и неизвестни ститици хиляди км навъртяни...

ако е от доверен човек и се види от доверен сервиз - ок
иначе е потенциална голяма беля


Alx-P
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот Alx-P » Вто 09 окт 2007 14:21


Всъщност ориг. турбина е сменена с "Garrett TB25"(не знам това "+" ли е или "-"), освен това около дебитомера има промени - сложен е спортен филтър.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 09 окт 2007 18:34


ами според мен е екстра с турбо май е по добре от компресор още повече че е сменено тъй като е заминал компресора ... със синхрото няма много ядове има една виско муфа и това е


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 10 окт 2007 6:21


кво за компресора?


d_pavlovski
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот d_pavlovski » Пон 10 дек 2007 22:59


Преди 2 години имах такъв Пасат,1.8G60Синхро комби.За изминатинад 100000км(на газ) по мотора нямаше никакви дефекти. По ходовата част скъса гуменото каре (струва точно 204лв). Купих карето но при монтажа изпробвах и установих, че колата може да се движи и само с предно предаване, така, че демонтирах кардана. Иначе е ЖЕЛЯЗНА кола!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 10 дек 2007 23:37


кво за компресора?
ами нищо , просто иска обслужване , че има едно смешно ремъче , което ако се скъса ( а то го прави ако не го сменяш) в компресора не остава нито една цяла част ...ако имаш познати в хладилния бизнес питай ги когато "Скруул" компресор рече да се ройне - просто жалка картина ...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 11 дек 2007 9:13


Ами да така е направен Г60 наистина едно ремъче се къса и всичко отива по дяволите, но който иска да кара г60 ще си направи сметката преди това. + това ако компресора се поддържа както трябва и редовно няма да има проблеми с него и не са му нужни никакви турбини.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 11 дек 2007 10:56


Я кажете де е тва ремъче на Г60 и що му викате компресор? Компресор ли е наистина?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 11 дек 2007 15:42


Доколкото съм запознат двигателя не е с турбина а с компресор.Съвсем истински компресор ;)
Ама колегите с такива автомобили да споделят повече информация по въпроса.


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Мнениеот TheBoss » Пет 14 дек 2007 23:32


zfa159 написа:Доколкото съм запознат двигателя не е с турбина а с компресор.Съвсем истински компресор ;)
Ама колегите с такива автомобили да споделят повече информация по въпроса.

Еми колега аз имам Поло с двигател Г40 което същото като Г60 но по-малък вариант.Та самия компресор не е точно "истински компресор" поне от това което аз знам ,баш компресора си е вътре с перка която си се варти а Г40/Г60 вътре е с някакви спираловидни части.На скоро си взех Полото и започнах да чета тука из форума някои коментари относно този вид компресори и разбрах че трябвало да сменят някакви части по тях.По рових се тук таме и разбрах какви са тия части.Най-много ме заинтрегува малкто ремъче което като се скъса и заминава сичко подяволите и Полото ка от Г40 става само ГТ :lol: И отидох аз преди няколко дена в някои магазини да поразпитам за този ремък и се оказа че го нема никаде из обикновените магазини за авточасти.Та отидох до един нон стоп и си купих една минерална водичка и се запътих кам сервиза на VW :lol: Вапреки очакванията ми искаха скромната сума от 37 лева за този ремак :shock Таи че сега ще трябва да си го поръчвам иначе ... Съжалявам че се позаплеснах малко в излишни приказки :) И успех на всички!


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Съб 15 дек 2007 10:22


Сега мисля че е време и аз да кажа някаи неща
1 Няма такива неща ТУРБО и КОМПРЕСОР, има ТУРБОКОМПРЕСОР и МЕХАНЕЧЕН КОМПРЕСОр.
Турбокомпресора се задвижва ат кинетичната енергия на изгорелите газове, а механичният компресор от самият двигател- предполагам чрез ролка и ремък.
На Г60 не знам какъв е , но съм скланен да мисля че е механичен, щом говорите за някакъв ремък.
Ако за Г60 бъркам, моля ви да ме извините и да ме поправите
ПП Бъдете живи и здрави всички и приятно изкарване на празниците :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 15 дек 2007 15:13


TheBoss написа:Та самия компресор не е точно "истински компресор" поне от това което аз знам ,баш компресора си е вътре с перка която си се варти а Г40/Г60 вътре е с някакви спираловидни части.

Не, че не може да се направи и компресор с перка, ама ще е със страшно ниско налягане.
Обикновено компресорите са 2 вида: Винтов (като твоя) и Бутален (като компресорите на бояджиите ;) )



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта