Здравейте!
Искам да попитам притежателите на Passat B3(4x4) за надеждността/издръжливостта на двойното предаване; съзвава ли много проблеми и скъп ли е ремонта???



Питане за Passat B3 G60 4x4
Re: Питане за Passat B3 G60 4x4
Alx-P написа:Здравейте!
Искам да попитам притежателите на Passat B3(4x4) за надеждността/издръжливостта на двойното предаване; съзвава ли много проблеми и скъп ли е ремонта???
нито е 4х4 нито е "двойно предаване"
системата се нарича синхро и когато прибоксуват предните колела зацепват и задните , демек няма постоянно зацепено 4х4 нито можеш да избираш преден/заден мост

ако колата е гледана добре няма ядове с тази система
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 19:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Преди 2 години имах такъв Пасат,1.8G60Синхро комби.За изминатинад 100000км(на газ) по мотора нямаше никакви дефекти. По ходовата част скъса гуменото каре (струва точно 204лв). Купих карето но при монтажа изпробвах и установих, че колата може да се движи и само с предно предаване, така, че демонтирах кардана. Иначе е ЖЕЛЯЗНА кола!
- TheBoss
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Плевен
zfa159 написа:Доколкото съм запознат двигателя не е с турбина а с компресор.Съвсем истински компресор
Ама колегите с такива автомобили да споделят повече информация по въпроса.
Еми колега аз имам Поло с двигател Г40 което същото като Г60 но по-малък вариант.Та самия компресор не е точно "истински компресор" поне от това което аз знам ,баш компресора си е вътре с перка която си се варти а Г40/Г60 вътре е с някакви спираловидни части.На скоро си взех Полото и започнах да чета тука из форума някои коментари относно този вид компресори и разбрах че трябвало да сменят някакви части по тях.По рових се тук таме и разбрах какви са тия части.Най-много ме заинтрегува малкто ремъче което като се скъса и заминава сичко подяволите и Полото ка от Г40 става само ГТ




- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Сега мисля че е време и аз да кажа някаи неща
1 Няма такива неща ТУРБО и КОМПРЕСОР, има ТУРБОКОМПРЕСОР и МЕХАНЕЧЕН КОМПРЕСОр.
Турбокомпресора се задвижва ат кинетичната енергия на изгорелите газове, а механичният компресор от самият двигател- предполагам чрез ролка и ремък.
На Г60 не знам какъв е , но съм скланен да мисля че е механичен, щом говорите за някакъв ремък.
Ако за Г60 бъркам, моля ви да ме извините и да ме поправите
ПП Бъдете живи и здрави всички и приятно изкарване на празниците
1 Няма такива неща ТУРБО и КОМПРЕСОР, има ТУРБОКОМПРЕСОР и МЕХАНЕЧЕН КОМПРЕСОр.
Турбокомпресора се задвижва ат кинетичната енергия на изгорелите газове, а механичният компресор от самият двигател- предполагам чрез ролка и ремък.
На Г60 не знам какъв е , но съм скланен да мисля че е механичен, щом говорите за някакъв ремък.
Ако за Г60 бъркам, моля ви да ме извините и да ме поправите
ПП Бъдете живи и здрави всички и приятно изкарване на празниците

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
TheBoss написа:Та самия компресор не е точно "истински компресор" поне от това което аз знам ,баш компресора си е вътре с перка която си се варти а Г40/Г60 вътре е с някакви спираловидни части.
Не, че не може да се направи и компресор с перка, ама ще е със страшно ниско налягане.
Обикновено компресорите са 2 вида: Винтов (като твоя) и Бутален (като компресорите на бояджиите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 33 госта