Стига бе колеги.Тоя форум е за да си помагаме а не да се дереме и да се правим на майстори-разбирачи.
Въпреки,че е извън темата всеки има право да си кара на каквото гориво иска,стига да не се правят компромиси със сигурноста.Лично според мен газта е перфекна за карбуратор,търпима за моно и недопустима за пълна инжекция (освен газо-инжекцията).И това го казва човек който кара пълна инжекция на газ.А ако една газова уредба е сложена как си трябва не е по-опасна от бензина.
peace
Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС - катализатор - Решено!
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
A DA PREDPOLOJIM 4E MOJE DA E GORIVNATA POMPA AKO E ZGANALA NE DAVA DOSTATA4NO NALIAGANE PRI FORSIRANE PROBVAI IA
Тук пишем на кирилица, а освен това- преди да даваме съвети, гледаме да прочетем поне 2-3 от мненията, написани в темата.
radotom
Тук пишем на кирилица, а освен това- преди да даваме съвети, гледаме да прочетем поне 2-3 от мненията, написани в темата.
radotom
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Какво ми напраивхте с темата....
не ви е срам
Та...по повод колите с производствена газ - има такива още от 95-та година
Така,че въобще не е обягнало на производителите...
Ако бензина беше на същата цена като газта или мъничко по-скъп хората щяха да позват горивата както му е реда - нафтата за топлене а газта за готвене....ама уви не е така....така че няма смисал да се разправяте за глупости....или пък ако настоявате пуснее си анкета за и против газта...ама знам какъв ще и е резултата предварително


Та...по повод колите с производствена газ - има такива още от 95-та година

Ако бензина беше на същата цена като газта или мъничко по-скъп хората щяха да позват горивата както му е реда - нафтата за топлене а газта за готвене....ама уви не е така....така че няма смисал да се разправяте за глупости....или пък ако настоявате пуснее си анкета за и против газта...ама знам какъв ще и е резултата предварително

- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Колега има ли развитие по твоя въпрос?Пиши че е интересно....а с това сриване на форума - направо немам думи кво барат по ......
Последна промяна от vasstop на Чет 29 яну 2009 23:12, променено общо 1 път.
Причина: Правиме гаража, ама като го има не ревете... вие там на Марс!!!
Причина: Правиме гаража, ама като го има не ревете... вие там на Марс!!!
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Колега какво стана ,оправи ли се колата? 

Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Днес смених и свещите и палеца и капачката (въпреки,че се съмявах да им има нещо за всеки случай) - никакъв ефект.
Пробвах да я запаля и на газ и на бензин - държи се абсолютно еднакво - пали за кратко и работи на много ниски обороти,след това изгасва.Ако тръгна да я паля пак се опитва да запали и припукват цилиндрите ама спра ли да въртя спира и двигателя моментално.
До болка познати симптоми - до преди 2 седмици. Причината ми беше твърде елементарна - запушена тръбичка, тази, която отвежда излишното количество бензин(моното не знам дали има такава) отново в резервоара. От там натиска ми иглата и "шурти направо в двигателя". Дави двигателя до умиране и смърди яко на бензин. Дори смених и масло, но то си беше за смяна и без това.
Успех!!!
ПС: И аз смених капачка и палец, но се оказа излишно, но нищо.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
velinsl написа:Днес смених и свещите и палеца и капачката (въпреки,че се съмявах да им има нещо за всеки случай) - никакъв ефект.
Пробвах да я запаля и на газ и на бензин - държи се абсолютно еднакво - пали за кратко и работи на много ниски обороти,след това изгасва.Ако тръгна да я паля пак се опитва да запали и припукват цилиндрите ама спра ли да въртя спира и двигателя моментално.
До болка познати симптоми - до преди 2 седмици. Причината ми беше твърде елементарна - запушена тръбичка, тази, която отвежда излишното количество бензин(моното не знам дали има такава) отново в резервоара. От там натиска ми иглата и "шурти направо в двигателя". Дави двигателя до умиране и смърди яко на бензин. Дори смених и масло, но то си беше за смяна и без това.
Успех!!!
ПС: И аз смених капачка и палец, но се оказа излишно, но нищо.
Ама не си праивл нещо,което аз правих - спирах горивната помпа и откачах маркучите от моното....тогава няма откъде да шурти а на газ щеше да си запали.....ама не

- passat_for_life
- Мнения: 169
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
- Автомобил: Vw Passat B3 GT
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Здравей колега няколко човека предположиха за запушена изпускателна система,не разбрах провери ли да ли е запушена?Преди време имахме проблеми с един Нисан той обаче беше дизел въобще не щеше да пали и това от запушени тръби на изпускателната система.
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Защо не продухаш първо двигателя. Вадиш свещите и въртиш 10-15 сек. След това ги слагаш отново и вкраваш малко гориво ръчно без да свързваш останалата част от горивната система. Ако запали значи е това, ако не... не знам.
Като се замисля щом и на двете система прави проблема е в тока, но отначало да работи после не. Просто не знам какво може да е.
(Освен лошо съвпадение на две повреди от един и същ характер на двете системи - бензинова и газова по едно и също време
- мноо малко вероятно но...)
Като се замисля щом и на двете система прави проблема е в тока, но отначало да работи после не. Просто не знам какво може да е.
(Освен лошо съвпадение на две повреди от един и същ характер на двете системи - бензинова и газова по едно и също време

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...май повдиач ще да е
Ето резултатите от борбата с Васко днес (пропускам повторените опити с друга бубина и т.н.):
-като за начало нагласихме отново ангренажа,после се опитахме да запалим и познатия проблем....не ще да запали добре.
-повъртяхме така зивестно време и я припалвахме докато успяваше да работи преди да загасне...така докато позагря малко.В същото време течеха опити с дюза,регулатор на налягането на инжекциона и тем подобни,друга бубина и т.н.
-дадохме и доста предварение от делкото и махнахме ТАП-а (ама грубо...направо от датчика на Хол двете жици на късо
).
-успя да запали и да задържи празен ход....забелязахме,че не работи много равномерно и стробоскоа установи,че сама се мъчи да си измени предварението на запалването (от 9 градуса стигна до 16 самичка за около няма 2 минути работа).Все още си имаше проблема с форсирането над празния ход.
-след оглед на свещите се оказа,че има някакъв дерт с 1-ви цилиндър....не изгаря съвсем добре горивото освен на празен ход.
Тъкмо преди окончателно да решим,че е проблем с инсталацията и окабеляването забелязахме нещо доста странно :
-на празен ход в моното се образува вакуум и дюзата разпръсква и мотора си работи.
-обаче след повишаване на оборотите започва да не може да работи като хората и разпръскването се влошава.
-а при подаване на пълна газ докрай през моното започва да се връща налягане (а двигателя си работи) и хвърчи бензин нагоре здраво.Има само един вариант това да се случва - повдигач,който на празен ход заради по-ниските обороти успява да се напълни и да движи клапана що годе нормално....а при по-високи обороти (около и над 1200) започва да се здръства и да задържа натиснат всмукателен клапан...и оттам да връща налягане през колектора чак до моното.
Та сега следва да взема едни повдигачи и да ги сменя и да продъжим с опитите - след седмица-две би трябвало да има резултат (пак няма да ме има в София за известно време).След тежък замисъл това с повдигача обеснява на 100% проблемите и симптомите :
-строшване на колата отраз - повдигача се запушва
-постепенно влошаване на положението - все по-трудно се оттича.
-отказ да запали дори при студен двигател - маслото е гъсто и повдигача седи още по-твърд и почти не се оттича.
-след позатопляне на двигателя на работа на около 300-400 оборота положението се пооправи (откачена му е водната помпа и бързо загрява дори на този студ навън и ниските обороти). - маслото става малко по-рядко и започва да се пооттича малко по-добре.
-след някакви обороти спира да работи като хората - повишава се налягането на маслото и съответно повдигача се празни много по-бавно и даже не се изпразва....и оттам вече връща налягане в колектора и пречи на работата на другите 3 цилиндъра и *бава мамата на смесообразуването.
Иначе докато се мъчехме да извадим буксата на ЕКУ-то успяхме да счупим тази щипка,която я държи (откъм инсталацията на колата е)...ако някой има да помага...ще съм безкрайно благодарен!
По повод ауспух-а - работи перфектно и днес на рпазен ход успя да го докаже....няма грижи там.
Това е засега резултата от днешната борба.
-като за начало нагласихме отново ангренажа,после се опитахме да запалим и познатия проблем....не ще да запали добре.
-повъртяхме така зивестно време и я припалвахме докато успяваше да работи преди да загасне...така докато позагря малко.В същото време течеха опити с дюза,регулатор на налягането на инжекциона и тем подобни,друга бубина и т.н.
-дадохме и доста предварение от делкото и махнахме ТАП-а (ама грубо...направо от датчика на Хол двете жици на късо

-успя да запали и да задържи празен ход....забелязахме,че не работи много равномерно и стробоскоа установи,че сама се мъчи да си измени предварението на запалването (от 9 градуса стигна до 16 самичка за около няма 2 минути работа).Все още си имаше проблема с форсирането над празния ход.
-след оглед на свещите се оказа,че има някакъв дерт с 1-ви цилиндър....не изгаря съвсем добре горивото освен на празен ход.
Тъкмо преди окончателно да решим,че е проблем с инсталацията и окабеляването забелязахме нещо доста странно :
-на празен ход в моното се образува вакуум и дюзата разпръсква и мотора си работи.
-обаче след повишаване на оборотите започва да не може да работи като хората и разпръскването се влошава.
-а при подаване на пълна газ докрай през моното започва да се връща налягане (а двигателя си работи) и хвърчи бензин нагоре здраво.Има само един вариант това да се случва - повдигач,който на празен ход заради по-ниските обороти успява да се напълни и да движи клапана що годе нормално....а при по-високи обороти (около и над 1200) започва да се здръства и да задържа натиснат всмукателен клапан...и оттам да връща налягане през колектора чак до моното.
Та сега следва да взема едни повдигачи и да ги сменя и да продъжим с опитите - след седмица-две би трябвало да има резултат (пак няма да ме има в София за известно време).След тежък замисъл това с повдигача обеснява на 100% проблемите и симптомите :
-строшване на колата отраз - повдигача се запушва
-постепенно влошаване на положението - все по-трудно се оттича.
-отказ да запали дори при студен двигател - маслото е гъсто и повдигача седи още по-твърд и почти не се оттича.
-след позатопляне на двигателя на работа на около 300-400 оборота положението се пооправи (откачена му е водната помпа и бързо загрява дори на този студ навън и ниските обороти). - маслото става малко по-рядко и започва да се пооттича малко по-добре.
-след някакви обороти спира да работи като хората - повишава се налягането на маслото и съответно повдигача се празни много по-бавно и даже не се изпразва....и оттам вече връща налягане в колектора и пречи на работата на другите 3 цилиндъра и *бава мамата на смесообразуването.
Иначе докато се мъчехме да извадим буксата на ЕКУ-то успяхме да счупим тази щипка,която я държи (откъм инсталацията на колата е)...ако някой има да помага...ще съм безкрайно благодарен!
По повод ауспух-а - работи перфектно и днес на рпазен ход успя да го докаже....няма грижи там.
Това е засега резултата от днешната борба.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Повдигачите по време на работа си стоят пълни т.е. нагнетяват се от налягането на маслото и така се обира този луфт м/у разпределителния вал и опашките на клапаните.Друг е въпроса ако някой или няколко са блокирали и хлътнали навътре
Така че това което мислиш не е много миродавно ,виж новите да не са ментаци че точно новите на мен ми блокираха и слагах пак старите.

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
Разгеле светъл лъч в тунела. 
Ама не мога да разбера защо преди цапаше и четирите свещи еднакво.Не виждам логика.
Айде дано се оправи работата.Успех
Цитат:
виж новите да не са ментаци че точно новите на мен ми блокираха и слагах пак старите.
...и да не забравиш да изпразниш новите,щото те са пълни с масло фабрично.

Ама не мога да разбера защо преди цапаше и четирите свещи еднакво.Не виждам логика.
Айде дано се оправи работата.Успех
Цитат:
виж новите да не са ментаци че точно новите на мен ми блокираха и слагах пак старите.
...и да не забравиш да изпразниш новите,щото те са пълни с масло фабрично.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
suba написа:...и да не забравиш да изпразниш новите,щото те са пълни с масло фабрично.
Новите повдигачи са подготвени за монтаж, няма нужда да се празнят.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
°niksi° написа:suba написа:...и да не забравиш да изпразниш новите,щото те са пълни с масло фабрично.
Новите повдигачи са подготвени за монтаж, няма нужда да се празнят.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигателя на Пасат 1.8 АБС...доста неясен вече
°niksi° написа:suba написа:...и да не забравиш да изпразниш новите,щото те са пълни с масло фабрично.
Новите повдигачи са подготвени за монтаж, няма нужда да се празнят.
Това ми каза и Васко днес....не ги били пълнели вече с нищо.
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта