трябвали да сменям свещи след смяна на комутатор

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
valentino_21
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот valentino_21 » Сря 26 ное 2008 13:58


стига ве недей бан
я кво сладко дупенце имаш :D


Колега, ако смяташ да поостанеш, моля промени тона и аватара :idea:
mod edit: Varbona




Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 26 ное 2008 14:23


finikiets написа:...това с диода аз го пробвах само че с фазомер...

А така баце, фазомера е истината! :036:
Маани го Ваското- това със светодиода, вече е отживелица... :?
... пък и така поне си сигурен, къде ти е фазата. :lol:

Иначе сериозно, комутатора съм по- склонен да вярвам, че гори преди всичко от бобината, макар че и от свещта има някаква логика.
При мен, първо изгоря комутатора и след 2-3хил.км. и бобината. Свещите не съм сменявал и вече близо 80к.- никакви проблеми.

При теб, явно имаш 4 ключови транзистора в комутатора, всеки управлява отделна бсбина /не съм абсолютно сигурен, поне така смятам че трябва да бъде/, а това че на втори цилиндър имаш фаза... :wink:, говори че единият е сдал багажа.
Решението е нов комутатор, или да си отремонтираш твоя.
За второто ти трябват три неща:
- възможност да отвориш комутатора /при Б3 става/
- воля
- 3лв. за транзистор.

Последна промяна от VW_forever на Чет 04 дек 2008 6:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
finikiets
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот finikiets » Сря 26 ное 2008 15:11


А така баце, фазомера е истината!
колега става дума да махнеш абе защо да ти обеснявам накере
варви при някоъ стар ел . маъстор и го помоли да ти покаже кабела на - върха на отверката на кречето и ако мига е добре ако свети постояно има за какжо да се ядосваш
6те те ебават с бмв :beat_butt2 6те те земат за про6ляк за перко колеги моля нали за това е клуба да си помагаме а не да се ебаваме един с друг
стига морал сам чел ако има начин за нещо друго пишете та да знаем
а не да се тормозя тука 3 дена да чакам кумотатор е нееее ама huco амам bosch
после и порръчка ще чакам
чесно ако можех паля я и газ до варна в сервиза и нямаше да се кахъря сега и на всичкото отгоре сам лепнал някакъв грип
то как е тръгнало скоро май :bishop


Потребителски аватар
finikiets
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот finikiets » Сря 26 ное 2008 23:56


мерси колега
:bowdown
с доста инат се получава но до тук стана
значи отваряш гледаш и хоп едно кра4е :shock :yahoo:
и утре ще го запоя но о6те незнам как да го затворя понеже погубих капака :bishop
дай акъл :lupe
и още веднъж благодаря VW_forever


Потребителски аватар
finikiets
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот finikiets » Чет 27 ное 2008 18:18


колеги станаа :yahoo: :yeaha: :headbang
върха сам
подкарах стария :maaad:


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 27 ное 2008 20:51


Цар си! Само не казвай, че и с фазомера си го запоявал... mhihi
finikiets написа:...о6те незнам как да го затворя понеже погубих капака :bishop

Аз им лепя от горе микропореста гума.. К-flex, мисля че беше.
Може да пробваш да изрежеш пластмасово капаче и силикон.
Важното е прах и влага да не влиза.

п.п. И все пак какъв беше проблема, хубаво е да споделиш?
Какво е това краче... :roll:


Потребителски аватар
finikiets
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот finikiets » Пет 28 ное 2008 12:36


ами то както каза ти трябва търпение ама и трябва да си малко :screwy значи на транзистора както каза ти (ни6то 4е не е транзистор )при мен има четри такива на всяко от тях има по три крачета (метални мостове като крачета от релиили бушон от TV и др.подобни ) с по висока ел проводимост при мен просто едното краче за 2-ри цилиндър бе изгоряло по неизвестни за мен причини .
после счупих пласмасовия капак отстраних гела запоих го с тенол ( но ниско температурен тенол оти с друг не стана ) донадих паста за предаване на температурата докато отножо се покрие цялата планка + транзисторите и я запечатах с термо и влаго устойчив скоч (тиксо с мрежа гумирано външно и с топло и с термо устойчиж слой от долната страна ) залепих изрязах и за по сигорнон го облях сас силикон (пистолет с температура и силиконови пръчки ) след като истина монтирах с паста за по добро топло одаване на долната планка завартях клуча и :seeex е не точно но почти
подкарах я на четри цилиндара
А бих се радвал ако на някой му се случи да не става комутатора нека поне погледне и си запише номерата на транзистора че поне да олесни нас самоуките пинтии щото някоъ може и да си купи транзистора като му знае номера
мерси на всички които писаха по темата
искрени благодарности и се извинявам ако сам убидил някого имаше моменти де изпушвах но си струва6е удоволствието love.vw


Потребителски аватар
valentino_21
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот valentino_21 » Пет 28 ное 2008 13:21


браво finikiets добр че си успял ``сам`` да се оправиш :ihihih:
остава да почерпиш и да дадеш едно кръгче :drive


Потребителски аватар
finikiets
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот finikiets » Пет 28 ное 2008 14:07


не бате валко ти си карай bmw то :063:
добреда и ти помогна мерси пак по една ще черпя :drinking:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта