finikiets написа:...това с диода аз го пробвах само че с фазомер...
А така баце, фазомера е истината!
Маани го Ваското- това със светодиода, вече е отживелица...
... пък и така поне си сигурен, къде ти е фазата.
Иначе сериозно, комутатора съм по- склонен да вярвам, че гори преди всичко от бобината, макар че и от свещта има някаква логика.
При мен, първо изгоря комутатора и след 2-3хил.км. и бобината. Свещите не съм сменявал и вече близо 80к.- никакви проблеми.
При теб, явно имаш 4 ключови транзистора в комутатора, всеки управлява отделна бсбина /не съм абсолютно сигурен, поне така смятам че трябва да бъде/, а това че на втори цилиндър имаш фаза...

, говори че единият е сдал багажа.
Решението е нов комутатор, или да си отремонтираш твоя.
За второто ти трябват три неща:
- възможност да отвориш комутатора /при Б3 става/
- воля
- 3лв. за транзистор.