Съвет за Пасат 3/4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот Danny boy » Нед 08 фев 2009 22:05


90 коня е спънат по добре 2,0 115коня.Доста е кофти кат не ти достига мощност за да изпревариш.


На господин разбирача по-горе че 90кс е спънат мога да му кажа много здраве.Изпреварването е най-малкия ми проблем с моя "спънат" 90коня пасат.Мога също да му кажа че да изпревариш някого и нещо не е необходимо да летиш по пътя с болид.На този детo не може да кара и Ферари да му дадеш пак не може и каруца да изпревари.
Ако си се спрял на 90кс 1,8 пасат хич не е зле.Мноооооого безпроблемен и прост мотор,както за обслужване,така и за подръжка,малък данък-18-20лв.Абсолютно непретенциозен към газификация,еле пък на по-стария РП-мотор дето компа му е леко малоумен и не бута грешки.
Ако искаш кола с повече мощност си вземи 2.0 16V.




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 08 фев 2009 22:29


Колеги, Б5 е класи над Б4, няма какво да се лъжем :) Oтзад е малко по-тесен, но пък разстоянието между шофьора и пасажера е по-голямо, има по-ниска позиция на водача, по-стабилен, абе доста по-напред е.
Б4 е хубава кола но си е един по-голям и широк Голф3, това е според мен.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот I4o_naskov » Нед 08 фев 2009 22:37


WasteLand_TD написа:Колеги, Б5 е класи над Б4, няма какво да се лъжем :) отзад е малко по-тесен, но-пък разстоянието между шофьора и пасажера е по-голямо, има по-ниска позиция на водача, по-стабилен, абе доста по-напред е.
Б4 е хубава кола но си е един по-голям и широк Голф3, това е според мен.

Колега, недей сравнява Голфа с Пасата :screwy по широчина в купето, щото Голфа си е бая тесничък, особено ако седне някой по-дълъг отпред и седалката е дръпната.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zdrash » Нед 08 фев 2009 22:53


WasteLand_TD написа:Колеги, Б5 е класи над Б4, няма какво да се лъжем :)

първо освен окачването нищо не му е класи отгоре,а за минусите да не почваме че ще го изтеглят от пазара :)
а и както споменах по горе цената му е като на БМВ 5 серия от 97-98 година а там вече изобщо няма база за сравнение
По принцип Б4 е последния читав Пасат - следващите освен с ниския разход на дизелите са абсолютно посредствени.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zfa159 » Нед 08 фев 2009 23:49


Каква класа е В5 над В4...същия еднозонов прост климатроника като този,който имам аз даже на В3 от 92-ра ;) .Е,само дето свети в синьо а не в зелено като моя...ама това да му е :) .Е и има копче Екон и т.н....ама хората правят двузонови още от времето на Ауди 100 от годините на моя Пасат.
В5 наистина има по-добра возия и изглежда по-добре...ама това оправдава ли ценовата разлика и разликата в подръжката между В5 и В4.Според мен В4 си е удачен вариант.1.8 90к.с. двигател хич не е спрял (и аз съм с такъв на В3-то) ако е читав.Отделно ако колегата иска по-мощен може да вземе 2.0 или 2.0 16V ...има избор.
Успех!


hanoi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот hanoi » Пон 09 фев 2009 0:24


Моето колебание е между 1.9 дизела 90коня и 1.8 бензина , не съм състезател и не ми се дават излишни пари на държавата за данъци :beer
А относно закупуването от България нов внос, или от чужбина, някакви съвети ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот zfa159 » Пон 09 фев 2009 0:47


За дизела лошото е само едно - трябва да го избираш добре, за да е запазен и да е гледан....пълно е със стари изтърбушени дизели.При дизела ако не е сменяно маслото навреме и не е подържан двигателя износванията са доста по-големи от на бензиновия.
Дизел по-трудно можеш да намериш запазен,което изисква по-дълго време да търсиш и по-добре да оглеждаш....иначе тези двигатели са доста добри и дизела 90к.с. върви повече от бензиновия 90к.с. (лично впечатление). Един приятел кара такъв - цяла зима никакъв проблем след като смени подгревните свещи...ама неговия е гледан дизел.
По повод бензина - ако мислаш да караш на газ, варианта е 1.8 моно - елементарен е за газифициране, а и не създава проблеми с газта. Доста непретенциозен двигател - иска само да го гледаш добре, ама разходите за подръжката му са смешни (ангренажен ремък + ролка - под 40лв, всички гарнитури по главата ако се наложи да отваряш за нещо - около 65лв, термостат - около 20-тина ама зависи каква марка и откъде. Свещи с кабели и капачка и палец са около 100-тина лв - пак зависи какви и откъде). Части 2-ра употреба има колкото искаш. Същото важи и за дизела.
Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела. Ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия. Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш, тръгнеш-спреш, не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) .
Като разход мога да кажа моите впечатления :
-дизела без климатик (просто няма) градско - между 8 и 10 зависи колко кисне на едно място (за София говоря)
-дизела извънградско - около 5-6 при спокойно каране и около 7-8 при стъпване на врата здраво
-бензина градско на газ с постоянно климатик - около 16-17 при задръствания + настъпване.
-бензина извънградско на газ с климатик - с постоянна скорост от 160км/час дава между 12 и 13 - зависи колко е пълен и каква е газта.
-бензина извънградско на газ с климатик - с постоянна скорост от около 100км/час дава между 10 и 11 зависи от товара и каква е газта.
Общо взето е това.
Нито на бензина нито на дизела е скъпа подръжката. Дизела е по-труден за откриване (запазен и гледан говоря), ама е въпрос на бройка.
Ако питаш мен потърси кола или 1.8 моно бензин или 1.9 дизел и каквато изпадне и е по-запазена нея вземи - и двете са много добро решение.
Успех!


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот angel1223 » Пон 09 фев 2009 3:10


zfa159 написа:...

Точно така е.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот myrshavija » Пон 09 фев 2009 6:55


zfa159 написа:... Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела.ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия.Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш,тръгнеш-спреш,не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) ...

:не: Кви са тия простотии, ся? Тия дето си купуват дизели да не карат само извънградско?


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 09 фев 2009 8:52


myrshavija написа:
zfa159 написа:... Ако ще караш предимно извън града по-добре да е дизела.ако караш предимно градско по-добре да е бензиновия.Защото дизела не може да бъде максимално ефективен в града - тръгнеш спреш,тръгнеш-спреш,не можеш да го вкараш в турбото и да го покараш като хората - не е полезно нито за двигателя нито за разхода ;) ...

:не: Кви са тия простотии, ся? Тия дето си купуват дизели да не карат само извънградско?


Колега евалЯ ей страшна работа си ти се нареждаш в моята класация на един от най-големите разбирачи в тоз форум :evil: :evil:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 09 фев 2009 10:58


Това с разхода не е вярно в частта за бензина. Ела да те кача на мойта и ако ми гори повече от 7-7,5 на дълго(което пак ми е много, стигал съм с премерено каране и до 6,2), примерно София- Велико Търново ти я подарявам колата, без да го правя на въпрос. Впечатленията от 1-2 коли не засягат всички модели от същия клас. Така че не може да се направи извода за разхода на гориво, че е висок при бензиновите. Пич ако си мераклия за бензин, гледай да е пълна инжекция, ако се спреш на В3. Акъли ще чуеш много, но накрая каквото случиш.


hanoi
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот hanoi » Пон 09 фев 2009 13:06


благодаря на всички за полезните съвети , надявам се скоро да се похваля с някои "кораб" mhihi


Потребителски аватар
kriss4
Мнения: 176
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот kriss4 » Пон 09 фев 2009 13:12


kibo_tom_8440 написа: гледай да е пълна инжекция, ако се спреш на В3. Акъли ще чуеш много, но накрая каквото случиш.

:да: :да: :да:
инжекциона си друга работа


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 09 фев 2009 15:37


колега I4o, виж какво съм написл първо - точно че Б4 е по-широк Голф :) е айде и по-обезшумен.
и стига с това прословуто окачване, въобще не е толкова чупливо, това са глупости.
Имаме ги от Б3 до Б6 Пасатите и доста съм ги покарал то имам пряко сравнение.
Ако някой ми каже, че разликата между Б3 и Б4 е никаква ще се съглася, не Б5 е коренно различна кола.
Тука много от хората са чул нещо си, от някой си :) не искам да обидя никой с тези думи но нещата са такива.
Седнете и покарайте повечко Б5 и вижте какво се казват спирачки, как се държи колата при 140-150, напрежение,шум дали има в купето(я колегите с Б3/Б4 да кажат как е при около 3000 оборота в купето:)
Между другото това окачване на Б5 е плюс е не минус
Тези модели Б3/Б4 са здрави , но да казвате, че Б5 не си заслужавал и т.н. нещо ми се струва че киселее гроздето :)
BTW
Аз самия имам Б4, но на черното , бяло не мога да кажа ;)


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Съвет за Пасат 3/4

Мнениеот Гергин » Пон 09 фев 2009 16:01


MITKO_DVD написа:
myrshavija написа:
sasho07 написа:Бих избягвал Б4 с 4х4 и други такива комбинации.

ц ц ц
срамота
как така ще препоръчваш да се избягва синхрото
ц ц ц
а пък, ако е в комбинация с ABV ... колата мечта - Passat B4 ABV синхро :bowdown


Мечта за каране,но не и за подръжка и разход на гориво :Mr Green Fun


A според мен B4 е по зле от GOLF :Mr Green Fun :Mr Green Fun :обичам ви :063:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 34 госта