пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот JC » Пет 10 апр 2009 16:02


Синхрото не му работи, имам два Пасата които са синхро :D

Лошото че на В4та нямам EDS :banghead:ноо и на това съм доволен,с качествени гуми в снега е голям кеф :bowdown :applause:




vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Пет 10 апр 2009 18:33


Кефа е голям ама е ниска и тежичка а като гледам Соти(ninja_1 )кви ги върши с голфа :shock :o :mrgreen:
Поздрави!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот kris11 » Пет 10 апр 2009 19:20


zfa159 написа:...вс епак истинските високи джипове развиват максимална скорост 130-140км/час и не повече точо защото после започват да губят стабилност заради високия център на тежестта си.

Някои вдигат до 160-170 но са адски нестабилни при тази скорост. Много ми беше забавно докато карах 155 цата да ме застигне някой такъв и да вземе да ми присвятка за да му дам път. И като тръгне днес да ме изпреварва да се изстрелям напред. На магистрала джипкоподобието тръгва да ме изпреварва , но не му стига скоростта .


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот JC » Пет 10 апр 2009 21:07


vankata_fly написа:Кефа е голям ама е ниска и тежичка а като гледам Соти(ninja_1 )кви ги върши с голфа :shock :o :mrgreen:
Поздрави!

Ееее да за джип не става, а Соти не само с Голф а и с други работи е такъв-коли де :lol: :lol: :lol: :012:


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Пет 10 апр 2009 21:24


JC написа:
vankata_fly написа:Кефа е голям ама е ниска и тежичка а като гледам Соти(ninja_1 )кви ги върши с голфа :shock :o :mrgreen:
Поздрави!

Ееее да за джип не става, а Соти не само с Голф а и с други работи е такъв-коли де :lol: :lol: :lol: :012:

Да за джип не става ,но ако се вдигне малко да стане като Оутбек(субару)ще е много по-проходим а зимата ще е едно малко снегоринче :mrgreen:


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Съб 11 апр 2009 10:56


Може да се вдигне.И ще е стабилен на висока скорост.Има един Пасат Б3 синхро комби.Преди 7 години го е вдигал този,с който сме правили разни Голфове и моят включително.Човекът е мислил да си взима джип,ама от тогава си ходи на лов с Пасата... :lol:
Вариянти за повдигане има най-много два,като аз бих заложил на планки между шенкелите и амортисьорите,за отпред и по-дълги амортисьори отзад.Тук също има няколко вариянта за марка и модел.И евентуално пружини...Само че трябва да се мери на място,тъй като има опастност за каретата и може да се наложи поставянето на ограничителни колани.А ако после поиграе малко и флекса по калниците мисля,че могат са поставят малко по-големи гуми от моите,а те са 205х65х15.
С какъв мотор е Пасата?И евентуално с коя СК?
П.С.Някой има ли снимка на окачването отдолу?

Последна промяна от ninja_1 на Съб 11 апр 2009 20:50, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Съб 11 апр 2009 11:02


И трябва да се разшири с фланци.Желателно е 30мм-трови...
Това е за стабилност после,а и да се отвори място за коланите...


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Съб 11 апр 2009 18:35


Еееееее най-накрая едно компетентно мнение,къде се губиш бе Соти?


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Съб 11 апр 2009 20:51


vankata_fly написа:Еееееее най-накрая едно компетентно мнение,къде се губиш бе Соти?

Сори за спама...Ми,нали съм Голфаджия :screwy и си чета оттатъка... :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Нед 12 апр 2009 20:01


Та,викам,с к'ъв мАтор е Пасатора?


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Пон 13 апр 2009 19:23


Къде се покриха всички :roll: ,един въпрос Соти:как като се вдигне Пасата ще се запази стабилноста му на пътя,като се сложат фланци лагерите на главините няма ли да станат консуматив?


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Вто 14 апр 2009 0:11


По принцип се увеличава малко натоварването в тях.Ама е малко.И не е досатъчно за да ги "хвърля".30мм-трови флнанци на джанта с ЕТ 35 си е горе долу на нулата.Няма какво да ги претоварва...


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Вто 14 апр 2009 9:35


Мдааа,това беше едно от нещата който ме притесняваха.Ако се вдигне само с нови пружини и планки?


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот ninja_1 » Вто 14 апр 2009 10:19


vankata_fly написа:Мдааа,това беше едно от нещата който ме притесняваха.Ако се вдигне само с нови пружини и планки?
Стария Голф беше без фланци и нямаше проблем със стабилноста.Ама Пасатора е по-голям и по-тежък...не знам.С фланци се усеща повече стабилност.Определено...
То,за новите пружини е ясно...Какви планки?


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Вто 14 апр 2009 12:08


За амортисьорчетата :roll: .А кто се вдигне там карета,полуоски нямали да е проблем в смисъ да се чупят по-често?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта