 
 Лошото че на В4та нямам EDS
 ноо и на това съм доволен,с качествени гуми в снега е голям кеф
ноо и на това съм доволен,с качествени гуми в снега е голям кеф  
  
 
  ноо и на това съм доволен,с качествени гуми в снега е голям кеф
ноо и на това съм доволен,с качествени гуми в снега е голям кеф  
  
 
   
  

zfa159 написа:...вс епак истинските високи джипове развиват максимална скорост 130-140км/час и не повече точо защото после започват да губят стабилност заради високия център на тежестта си.
vankata_fly написа:Кефа е голям ама е ниска и тежичка а като гледам Соти(ninja_1 )кви ги върши с голфа

Поздрави!
 
   
   
  
JC написа:vankata_fly написа:Кефа е голям ама е ниска и тежичка а като гледам Соти(ninja_1 )кви ги върши с голфа

Поздрави!
Ееее да за джип не става, а Соти не само с Голф а и с други работи е такъв-коли де



 
 vankata_fly написа:Еееееее най-накрая едно компетентно мнение,къде се губиш бе Соти?
 и си чета оттатъка...
  и си чета оттатъка...  
   
  
 ,един въпрос Соти:как като се вдигне Пасата ще се запази стабилноста му на пътя,като се сложат фланци лагерите на главините няма ли да станат консуматив?
 ,един въпрос Соти:как като се вдигне Пасата ще се запази стабилноста му на пътя,като се сложат фланци лагерите на главините няма ли да станат консуматив?Стария Голф беше без фланци и нямаше проблем със стабилноста.Ама Пасатора е по-голям и по-тежък...не знам.С фланци се усеща повече стабилност.Определено...vankata_fly написа:Мдааа,това беше едно от нещата който ме притесняваха.Ако се вдигне само с нови пружини и планки?
 .А кто се вдигне там карета,полуоски нямали да е проблем в смисъ да се чупят по-често?
 .А кто се вдигне там карета,полуоски нямали да е проблем в смисъ да се чупят по-често?Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта