Пасат Б5 - проблеми с ABS
- Branimir.Krastev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Пасат Б5 - проблеми с ABS
ако си от София потърси колегата Vlladii той може да ти оправи проблема
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 20 май 2011 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 - проблеми с ABS
При мен се получи нещо подобно. Смениха ми предните накладки и след 100 км. алармата писна светна удивителния и след това ABS-а. При диагностиката ми казаха, че изписвало генерална грешка в блока на ABS-a, но след като я занесох на втора диагностика се оказа , че и датчика на предно дясно колело не работи.Как мога да го проверя за да сън сигурен, че не е от него. Доколкото аз си мисля би трябвало да е най-обикновен индуктивен датчик , но не можах да го разглобя.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Пасат Б5 - проблеми с ABS
Здравейте!
Може темата да е стара, но понеже сега имам проблеми с ABS и разглеждам за сходни проблеми.
Принципно лагерите използвани при ABS при монтаж е указано коя страна е външна и коя към датчика. Това може лесно да се види с плака съдържаща микро метални топчета -при доближаване се групират секторите с намагнитени участъци от лагера.
Самия датчик може даже без демонтаж да се провери след сваляне на свързващата букса.
Има една особеност, че трябва да имате стрелкови волтметър за да се направи функционална проверка или евентуално друг комбиниран стрелкови уред.
При измерване на съпротивление може, ако не се знае точната стойност да се направи грешно заключение, освен ако не се знае точната стойност. При използването на мили или микро волтметър се "замерва" напрежението от датчика като стрелката на волтметъра прави махови движения като махало на стенен часовник при много леко движение на съответното колело за което е датчика на ABS
Може темата да е стара, но понеже сега имам проблеми с ABS и разглеждам за сходни проблеми.
Принципно лагерите използвани при ABS при монтаж е указано коя страна е външна и коя към датчика. Това може лесно да се види с плака съдържаща микро метални топчета -при доближаване се групират секторите с намагнитени участъци от лагера.
Самия датчик може даже без демонтаж да се провери след сваляне на свързващата букса.
Има една особеност, че трябва да имате стрелкови волтметър за да се направи функционална проверка или евентуално друг комбиниран стрелкови уред.
При измерване на съпротивление може, ако не се знае точната стойност да се направи грешно заключение, освен ако не се знае точната стойност. При използването на мили или микро волтметър се "замерва" напрежението от датчика като стрелката на волтметъра прави махови движения като махало на стенен часовник при много леко движение на съответното колело за което е датчика на ABS
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б5 - проблеми с ABS
Темата е дъвкана много е е изяснена. Дефетираха ABS модулите. Имаше опити за презапояване на едни много тънки проводници, в повечето случай с краткотраен успех. Решението е смяна на самия модул с нов. Втора ръка не е опция защото може да изкара ден два преди да се скапе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 73 госта