Гоппе, зависи какъв е семеринга
Заводския е нормален, гумен и се вади точно така, както си показал.
Има, обаче, и някакви, дето ги водят 'тефлонови'
Всъщност не знам с какъв материал са, може и тефлон да е, но ми изглеждаше доста по-сигурен.
Та този е излят в планката и се монтира заедно с нея.
Когато първия път отварях 2Е-то и не смених лагерите на паразитния вал, и после, след около 150к км. се наложи да вадя мотора наново, защото показа налягане на маслото 0.4 бара/2000 оборота, реших, че глупости няма да правя и сменям всичко с ново от-до!
Друг е въпроса, че имах и някакво изпотяване с масло точно около тази конзола, де.
И за протокола - смених и конзолата със семерига и от другата страна, защото там пък собственоръчно, с двата си леви крака, бях прее**л резбата на едното болтче за картера
Цени - тук:
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8FКато гледам, споменатото чудо се води
Страница блок към картер