Качване на Пасат с 20-30 см

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 13 мар 2006 13:41


помня,че на една от месечните срещи дойде ето това:
Изображение
как точно е направен не знам със сигурност,но идеята ми допадна особено за зимата. :wink:




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 13 мар 2006 14:14


Това е въпросното голфе Синхро, дори имаше тема за него, имаше и снимки как катери наред...


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 13 мар 2006 15:08


това голфче НЕ Е синхро!
и не е фабрично!


Потребителски аватар
poGo
Мнения: 637
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poGo » Пон 13 мар 2006 15:25


musura написа:Виж на Ауди имат един модел allroad мисля че се казва - полу комби/ полу джип

Мисля, че колегата говори за ТОВА Ауди. Според мен след този автомобил НЯМА какво повече да се желае от автомобилната индустрия!! :bowdown :bowdown :bowdown Изображение
Изображение
Но на темата!
Аз мисля, че ако се изпълни добре ще стане готино и интересно. За поведението на пътя - не знам. Ако го направиш да качиш снимки, ей!! ;) И МНОООООГО големи джанти! Успех!


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Re: Качване на Пасат с 20-30 см

Мнениеот vanko@az » Чет 16 мар 2006 20:11


dimkatas написа:Пасат комби '91, вместо да го смъквам, та чак да опре, съм решил да го кача с 20-30 см (точно не съм измервал), ще е позволено ли от КАТ, дали ще е надеждно и колко мислите че може да излезе.
ЕЕЕ ако мислиш да правиш хибрид м/у хлебарка и пасата то си е твоя работа!


dimkatas
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Качване на Пасат с 20-30 см

Мнениеот dimkatas » Чет 16 мар 2006 21:06


vanko@az написа: ЕЕЕ ако мислиш да правиш хибрид м/у хлебарка и пасата то си е твоя работа!


Честно казано не знам ти за какво говориш, ама явно не е по тази тема. Ако все пак не си объркал темата :lol: , то малко ме е яд че си загубих времето за да ти пиша отговор :lol: .


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пет 17 мар 2006 10:06


dimkatas написа:Добре бе хора. Разбрах че идеята ми май не е най-логичната :lol: , ама все пак го искам. Като излизам извън града и излеза от пътя, ми липсват сантиметрите, а пък колата ми харесва. Ще задам въпроса си по друг начин, само с амортисьори и пружини колко мога да я кача (все пак и да е надеждно :? ) и колко може да излезе.
И друго, някой да може да каже стабилен магазин в Русе, от който да си купя нужното (NovobranecGT :wink: - май ти можеш да ми помогнеш в случая.
аз на голфа съм сложил втулки от по 3 см. но от опит знам че на голф повече от 6см. чупи карета


Потребителски аватар
soprani
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот soprani » Нед 02 апр 2006 23:08


Е добре де то и аз в крайна сметка не разбрах,как може да се повдигне малко,и колко е допустимото за да остане толкова стабилен(а той си е доста стабилен-паско).Аз също съм се замислял защото миналата зима,сменях пластмасите под бронята(предната) тази зима пак,това са си по близо 50лв.,всяка година,защото се образуват коловози апък паско "не ги обича твърде".Сега дори съм подсилил решетката с метални планки(открай докрай) само и само да не чупи.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 03 апр 2006 14:28


Аве ей! Пак разводнихте темата!!!!

По темата

Започнете от там дали е техничесни изпълнимо изобщо.
Някой да е мислил за каретата и за натоварването на който са подложени при голям ъгъл?!?!?! Те не са смятани за такова екстремно натоварване. Окачването на Пасата няма нищо общо с това на Кънтрито (Голфа).
На моя голф (ГТИ 16В) като се вдигне толкова маншона на карето ми опира в биалетката на стабилизиращата щанга :shock

Трябва Пасата да се вдигне на крик до желаната дисочина (20см) и да се огледа много добре какво е положението.

Ако всичко до тук е отметнато, идва ред на самото повдигане и решения за него и да не се забравя за стабилността.
Удачен вариянт е да се напрадят удължения от долната страна на макферсона (между него и носача). По този начин запазвате характеристиките на амортисьора и положението му в ботуша на колата.
За задницата е подобно решението , но трябва да се обърне внимание на кантара за разпределяне на тежестта и спирачно усилие на задния мост. Да не стане така, че да спираш само с предни гуми :)

Има много неща за който да се мисли.

РАСО

Последна промяна от paco на Пон 07 апр 2008 10:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Вто 11 апр 2006 15:17


И на мен ми допада идеята защото ходя по разни чукари с Пасата и не ми се ще да опира отдолу. Според мен с чисто нови подсилени пружини, нови газови амортесъори за да е по стабилна в завойте и по височки гуми може да се постигнат едни 10-15см нагоре. Аз смятам така да пробвам ама естествено като ми попаднат парички. 8)


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 11 апр 2006 15:43


alien1 написа:....Според мен с чисто нови подсилени пружини, нови газови амортесъори за да е по стабилна в завойте и по височки гуми може да се постигнат едни 10-15см нагоре....

Ей това сантиметрите за нищо ги нямате. Според мен повече от 40мм няма да постигнеш с така изброените неща


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 12 апр 2006 8:31


golfer написа:помня,че на една от месечните срещи дойде ето това:
Изображение
как точно е направен не знам със сигурност,но идеята ми допадна особено за зимата. :wink:

.. такива ги превеше един образ от Княжево .. Мишо .. втулки + доста по големи гуми .. и като влизаш в завой с над 80км./ч .. екстрем .. :horror: ... аз съм си вдигмал Субару-то с 1.5 см. с по високи гуми .. питах доста хора .. накрая от Канада ми отговориха че до 1 инч няма проблем ...
.. идеята ми е друга обаче .. пръгваш да вдигаш кола с голямо междуосие .. и ефекта ще е доста съмнителен като проходимост .. за да се катери нещо и да преодолява препятствия .. трябва малко междуосие .. вижте Сузуки Самурай например .. с модифицирани /щпер/ диференциали е просто неудържимо ..


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 12 апр 2006 8:34


познавам хора със синхрота които са експериментирали доста по окачването на колите си защото са фенове на оффроада та тези момчета ми казаха че окачването на голфа не позволява екстремнно вдигане защото ъгъла на полоските става много малък и каретата не издържат


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Сря 12 апр 2006 8:53


Значи все пак всичко трябва да е в рамките на допустимото и нормалното. Аз наистина съм се поолял с тия 10-15 см :oops: ама според мен и 5 см да се постигнат ако се запази устоичивоста на колата като цяло си е екстра. Малко или много пружините се слягат с времето и в зависимост колко е товарена колата. Така че ако се постигнат дори и 4-5 см със смяна на чисто нови пружини и още 1-2 см от гуми пак си е нещо. И не мисля че тия няколко сантиметра ще направят колата нестабилна или нещо такова. 8)
Но това си е мое лично мнение все пак. :wink:


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Мнениеот Yaro » Чет 13 апр 2006 13:56


Ако позволите едно скромно мнение и от мен (простете, ако повтарям вече някои от колегите) :

1) 20-30см. повдигане (лифт) е смешно да се помисли въобще, камоли за Пасат. В света на джиповете, лифтовете са 2 инча, 4 (или 4.5) инча и 6 инча. Като при последния и след него се сменя всичко напрактика и ти остава едно шаси. Като крайния резултат е нечовешки, става само за извън пътя и тоза руските блата и т.н. А и да питам - в момента Пасата е да кажем с едни 15-17 см. просвет. Не знам точно колко е, но на повечето джипове например е 20-22см. (стандартно). Та 15 + 20 (лифт) =35см. Не знам дали си давате сметка какво значи просвет от 35см., но това е за сериозно офроуд животно.. :shock :) Единсвения джип в света, който излиза от завода с просвет, близък до този е военния УАЗ с редукторни мостове, където е 31см. с щатните гуми.

2) При лифтована кола (или джип) се подобрява поведението извън пътя - най-вече дълбока кал, дълбок сняг, катерене на скали и въобще силно пресечени терени, където се търси голям ход на окачване. Напрактика сложни местности, където скоростта на движение е (много) малка. Последното тотално не може да се постигне с Пасат-а, мисля, излишно е да казвам защо. Но пък за тази сметка, се променя значително поведението на пътя. Забравяш за големи скорости в завой, макар, че Пасата е нисък (в сравнение с джип), мнооого внимателно по странични наклони и т.н. Дори и да намериш подходящ размер пружини и амортисьори, те ще са от/за всичко друго но не и Пасат. Тоест, сметнати за тотално други товари, ъгли и т.н. А и в крайна сметка релефа в БГ с тези (странични) наклони и т.н може да ти донесе някоя беля (кълбета) ако ходиш по гората. Иначе само за риба и язовири става.

3) Както колегите писаха, голям проблем ти става трансмисия и окачване. Да не говорим, откъде ще вземеш или ще ти направят тези 'къстъм' планки, тампони и т.н. (щото готови кит-ове за тия коли няма), но товариш полуоси, карета и т.н. Те стават напрактика консуматив. Говоря за сериозно повдигане, което в този случай се явява всичко над 2 см. Ако не вярвате, проучете за лифт при Лада Нива, Паджеро и въобще всички джипове с независимо окачване отпред. Да не говорим за гумите.. Пак, в света на джиповете, лифта се прави и за да сложиш по-големи гуми. Е тука как ще го направиш?? Дори и да влезнат без да 'подстригваш' калниците, ще трябва да ограничиш радиуса на завоя, на бабуни и неравности със сигурност ще опира. Да не говорим, че по-големите колела ще ти свалят драстично скоростта надолу, пре-настройка на скоростомер) и т.н.

Не давам акъл, но разумния вариант е Пасат-а за all purpose кола и нещо като Нива, или което и да друго от рода за риба и фън извън пътя.. :) Не трябва да се е**ваме с простите закони на физиката.. :)

...идеята ми е друга обаче .. пръгваш да вдигаш кола с голямо междуосие .. и ефекта ще е доста съмнителен като проходимост .. за да се катери нещо и да преодолява препятствия .. трябва малко междуосие .. вижте Сузуки Самурай например .. с модифицирани /щпер/ диференциали е просто неудържимо ....


Не си напълно прав. :) Дългата база също има големи предимства, дори и на пресечен терен. За много сложни и тежки траяли, факт е, късата база (междуосие) е единствен вариант. При Самурайчето вероятно имаш предвид, че е с 'шпер' в задния мост?.. Шпер-а или LSD (Limited Slip Differential) е просто по-'затегнат' нормален диф, демек с ограничено приплъзване. Има + при сняг например или хлъзгав терен, но не е кой знае какво предимство за офроуд.... Отплеснах се..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта