2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот najdobrix » Вто 29 дек 2009 21:53


Гледах и центровката :6 градуса както са си казали чичковците немци.
кога? топла нали :roll:
Колко волта има м/у кл1 на дебитомера и маса при студено.




ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот ARusev » Вто 29 дек 2009 22:29


suba написа: върти перфектно при минусови температури,стига дюзата да не впръсква.

SUBA, заменям "невпръскваща" дюза срещу "впръскваща" :lol:
[quote="suba" този път сложих "-" на мултицета на двигателя а не на полюса на АБ.Резултатите бяха абсолютно същите.Така,че за мене няма проблем по кабелите + ,маса. [/quote]
За това не се бях сещал, вярно че не ми се е налагало. Но ако беше закачил и плюса на уреда на шпилката на стартера, щеше да елиминираш и връзката на "+"са. :idea:
Е, поне вече е сигурно, че не е акумулатора!
И моя Пасат е 2Е, 92 г., но не ми е правил такива номера. Неговите номера са други. mhihi
Успех ! :да:
Весело посрещане на Новата 2010 Година !


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот suba » Вто 29 дек 2009 22:33


Ще обясня точно какво направих да не съм объркал нещо,че центровка на 2Е не ми е много на ти.
Колата беше загряла -около 80 С на антифриза след градски преход от 15 км.
Преди процедурата драснах една бяла черта на белега преди ОТ (6 градуса до колкото знам) на маховика и белега на кутията,за да ги виждам по-добре.
Закачих стробоскопа.
Форсирах до 2000 оборота и откачих темп датчик за ЕКУ-синият.
Светнах и белегат си съвпадна.
То ще трябва да ходя при газаджия (най-вероятно при The_Machine ) да я види центровката по добре,защото до колкото знам, на газ трябва да е 7-9 градуса.

Колко волта има м/у кл1 на дебитомера и маса при студено.

Преди 1-2 месеца го мерих и си спомням,че темп датчик си беше в нормите,ако питаш за него колега.Той не се ли проверява на съпротивление?


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот nepreklonniq » Сря 30 дек 2009 7:24


Колега, ако приемаш съвети си провери втулките на стартера! Абе въобще целият стартер...


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот suba » Сря 30 дек 2009 15:25


Разбирасе,че приемам съвети колега,всякъкви.
Иначе стартера съм го обслужил преди 4-5 месеца.Шалтера не изхвърляше като хората и като загрее лятото стартера занитваше и не искаше да завърти докато не изтине.Сега вече е друг въпроса дали вече не е пак за ремонт.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот nepreklonniq » Сря 30 дек 2009 21:14


Не мисля че е от шалтера, а от втулките!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот zfa159 » Съб 02 яну 2010 13:25


Ами...дюзата впръсква гориво...то попада в горивната камера и измива маслото от сегментите...започват буталата да се движат по-трудно и паиш по-тръдно.Понеже дюзата е яка и впръсква доста горивце и то отгоре направо в колектора съответно доста гориво попада в горивните камери...бензина мие сегментите и малко или много се повишава триенето...оттам и мотора се върти по-трудно.
добави към това момент,че сутринта маслото ти се е стекло на-долу понеже цяла нощ се е стичло и сегментите са съвсем леко мазни....Съответно не е ли основателна причина?
И все пак това говори за проблемно масло понеже иначе всеки двигател би имал този проблем....незнам какво толкова всички го хвалят това масло Лики Моли...аз лично си карам с мотул 15W50 и си пали безгрижно на каквито и да е температури без да съм с нов акумулатор или рециклиран стартер...просто си върти леко и си пали от 2-рия зъб.
Според мен пробвай със смяна на маслото с някако друго - Motul или Castrol GTX и виж тогава...
Може да пробваш преди да завъртиш да сипеш по малко масло в цилиндрите просто така с цел експеримент за да видим дали все пак не се търкат на сухо първите няколко оборота.Съответно изчакай 5-10 минути и звърти да видиш.Ама не прекалявай с количеството защото иначе маслото има свойството да гаси искрата и няма да запали изобщо.
Успех!


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот suba » Пон 04 яну 2010 10:08


За много години колеги!!! :beer :beer :beer


Много лошо ако си прав колега zfa159.Това означява ли,че някой път така може да надере цилиндрите или някоя друга беля.Вярно,че оборотите са ниски при палене ама все пак на сухо?!Кофти,че скоро сменях маслото,ама ще ги прежяля 60 лв.По-добре от колкото да скапя мотора.
Иначе ще пробвам номера с маслото в цилиндрите.Аз знам,че се слага при слаба компресия да уплатни ама за моя случай не се бях сетил.
А може и за завъртя няколко оборота с изключена дюза за да вдигне маслото,и после да си паля нормално.
Аз пък не съм много доволен от Мотула.На моята кола не съм слагал,но по други автомобили ми се струва прекалено гъсто при минусови температури.А с "Лики и Моли" до сега не съм засичял проблеми.Ама винаги си има изключения,кофти,че изключението може да е при мен и двигателят да е на друго мнение :(


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот suba » Чет 04 фев 2010 9:25


Браво на колегата zfa159 :bowdown :applause:
Какво направих.В една от студените сутрини дръпнах предпазитела на помпата (който е и за дюзите и ламбда сондата).Завъртях на сухо (без бензин) и след 1-2 оборота стартера въртеше съвсем спокойно.След като разби хубаво маслото и го качи до главата,сложих предпазителя и БРЪМ,запали от раз.Явно наистина бензина мие сигментите.Последва смяна на маслото с "Лики и Моли" 10W40.Сега сутрин върти с леко усилие 1-2 оборота и запалва.Няма нищо общо с преди.Запазих си старото масло (15W40 на около 2000 км) и мисля като се позатопли времето да си го сложя за лятото,че 10W40 ще му дойде малко редичко.Малко се вкарвам в преразход с филтрите,ама здраве да е!
Мерси на всички за помоща :beer


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот vaskoto1 » Чет 04 фев 2010 9:32


:idea: просто за да си наясно-оборотите на стартер не са достатъчни за да качат масло до главата. :kissy:
също така, дюзата по някое време, като не пали-спира да пръска. така че не си решил проблема, а просто си изключил пак дюзата, само че тоя път софтуерно. mhihi


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот suba » Чет 04 фев 2010 10:06


М даа, vaskoto1 за пореден път успя с две думи да внесе доста яснота по въпроса :да: .Радвам се ,че има такива хора във форума.Тъкмо решя,че всичко ми е ясно :D и оп оказва се,че не съвсем така :?


Потребителски аватар
ak_47
Мнения: 190
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот ak_47 » Вто 28 юни 2011 10:10


Понеже и аз имах същите симптоми - като е студено и сутрин пали все едно заклинва и след 3-4 "заклинвания" пали от раз. Обаче при мен проблема остана и при топло време - не чак толкова осезаем, обаче заклинването и бавното въртене все едно е слаб акумулатора останаха. Докато един ден не се прецака стартера съвсем - смених го с ремонтиран + смяна на втулката откъм кожуха на съединителя и вече си пали от четвърт оборот( вярно че сега е топло времето, но преди симптомите си ги имаше и при топло време ). Та си мисля, дали няма връзка с дюзата за студен старт и разваления стартер :
1. Като е студено времето, дюзата за студен старт "гълта" известно количество ток, което иначе би отишло в стартера. Мотора е студен и стегнат, бензина мие маслото от сегмените. А самия стартер като са му прецакани втулките заклинва оста и с по-слабия ток и по-голямото механично съпротивление едвам успява да "отклини" и да завърти.
2. Като е топло, дюзата не се включва и остават само втулките да "пречат". Затова при мен при топло време симптомите са същите но по-слаби( по-бързо отклинва ).

И при топло и при студено време, след първото палене си върти обикновено нормално - т.е. оста на стартера се е "наместила". НО - случвало ми се и след първото, и след второто палене, от време на време да си повтаря същите номера със заклинването - явно тогава оста на стартера се измества и забива във втулката.

Така че колеги, наистина има резон при подобни симптоми да се обръща внимание на втулките на стартера.

Поздрави.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: 2Е върти трудно сутрин?Има връзка със стартовата дюза!!!

Мнениеот Петър Петров » Чет 30 юни 2011 22:49


Колега, не ти заклинва оста във втулката - как да заклини като има ебаати луфта?!? Помисли!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта