sacheka написа:когато си сменях радиаторчето си оправих и клапите.махнах ги и ги облепих с фолио и след това с донапрен.предполагам че не от това.а как може да ми обясните че в началото започва да духа топло а след това започва студено.ако се бяха отлепили въобще нямаше да духа топло.така мисля аз
Водна помпа или въздух в системата.По-скоро водна помпа.Или ако си сменил радиатора и не си промил системата при смяната му а в нея е имало мизерия си задръстил и новия

Принципно на едно място като работи колата трябва да духа около 40-45 градуса при тази околна температура.Качиш ли я на 2000 оборота трябва да вее около 50-60 градуса.
Това се постига дори с най-простото радиаторче,от 30лв

Проблема не е в новия радиатор 100% освен ако вече не е задръстен,което е проблем на охладителнатата ти система

Говорим или за въздух в системата или за постоянно овторен термостат (или липса на такъв) или проблем с водната помпа и лоша циркулация на антифриза.
Писах някъде тема точно за едно такова поло,което ми го тръшнаха в сервиза с точно този проблем.По настояване на клиента смених радиаторчето и....същия проблем.Окза се,че водната му помпа понеже е пластмасова се е разпаднала и не върти охл.течност.А двигателя според датчика си мереше вярно и си ковеше 90 градуса

Дефакто колата си прегяваше доста качествено обаче.
Виж си помпата като за начало или пробвай да разбереш защо не се обезвъздушава като хората..ще ти дам насоки...или тънкото маркуче за към разширителния съд (особено ако си с RP двигател 99% не е работи добре) или гарнитурка на главата
