проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с парното

Мнениеот ligustrum » Съб 23 яну 2010 23:06


sacheka написа:когато си сменях радиаторчето си оправих и клапите.махнах ги и ги облепих с фолио и след това с донапрен.предполагам че не от това.а как може да ми обясните че в началото започва да духа топло а след това започва студено.ако се бяха отлепили въобще нямаше да духа топло.така мисля аз


мойто беше от 28 лв.ако смяташ,че е много оригинално :drinking: ама топли доволно.друга е загадката значи...да се върнем на обезвъздушаването,май :roll:




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: проблем с парното

Мнениеот Гергин » Нед 24 яну 2010 13:02


Бе и аз съм за обезвъздушаване ама ако и двете тръби са горещи на дали е от това.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното

Мнениеот zfa159 » Нед 24 яну 2010 13:31


sacheka написа:когато си сменях радиаторчето си оправих и клапите.махнах ги и ги облепих с фолио и след това с донапрен.предполагам че не от това.а как може да ми обясните че в началото започва да духа топло а след това започва студено.ако се бяха отлепили въобще нямаше да духа топло.така мисля аз

Водна помпа или въздух в системата.По-скоро водна помпа.Или ако си сменил радиатора и не си промил системата при смяната му а в нея е имало мизерия си задръстил и новия ;)
Принципно на едно място като работи колата трябва да духа около 40-45 градуса при тази околна температура.Качиш ли я на 2000 оборота трябва да вее около 50-60 градуса.
Това се постига дори с най-простото радиаторче,от 30лв ;)
Проблема не е в новия радиатор 100% освен ако вече не е задръстен,което е проблем на охладителнатата ти система ;)
Говорим или за въздух в системата или за постоянно овторен термостат (или липса на такъв) или проблем с водната помпа и лоша циркулация на антифриза.
Писах някъде тема точно за едно такова поло,което ми го тръшнаха в сервиза с точно този проблем.По настояване на клиента смених радиаторчето и....същия проблем.Окза се,че водната му помпа понеже е пластмасова се е разпаднала и не върти охл.течност.А двигателя според датчика си мереше вярно и си ковеше 90 градуса ;) Дефакто колата си прегяваше доста качествено обаче.
Виж си помпата като за начало или пробвай да разбереш защо не се обезвъздушава като хората..ще ти дам насоки...или тънкото маркуче за към разширителния съд (особено ако си с RP двигател 99% не е работи добре) или гарнитурка на главата ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта