
турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Re: турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Много ти благодаря за изчерпателния отговор,напражих ме я временно докато си намеря нова турбина,сега не мога да я позная,не съм я карал с работеща турбина и е направо страхотна,там кадето е клапата обаче има язвички и изпуска но сега е съвсем различна и на ниски обороти,страшна е 

Re: турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Много ти благодаря за изчерпателния отговор,напражих ме я временно докато си намеря нова турбина,сега не мога да я позная,не съм я карал с работеща турбина и е направо страхотна,там кадето е клапата обаче има язвички и изпуска но сега е съвсем различна и на ниски обороти,страшна е 

Re: турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Искам да задам един не много удачен въпрос,та значи смених клапана сас метал топлоустойчив,но се счупи и самата ост на клапана,и сложихме железен,самото легло ккадето ляга клапана има леки пукнатини което означава че и от там ще излиза горещ въздух,дали би издържала клапата и самото рабо,което е желязно а не чогунено,и заварено,знма че не е добър вариянт но днес я пробвах и доста добре се чуваше и работеше та мненията са ....
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Tрябваше да снимаш творението...
Не можах да разбера много точно какво сте правили (особено как сте заварили желязото за чугуна), но по описанията смятам, че НЕМА да годиняса...
Това е временно решение!
Докато си намериш читава/нова турбина (с читава топла част и без луфтове радиални/аксиални).
Успех и късмет!
Не можах да разбера много точно какво сте правили (особено как сте заварили желязото за чугуна), но по описанията смятам, че НЕМА да годиняса...
Това е временно решение!

Докато си намериш читава/нова турбина (с читава топла част и без луфтове радиални/аксиални).
Успех и късмет!

Re: турбото се прецака :) пасат 1.8 т 20 v Въпрос ?
Да найстина трябваше да снимам,но бях доста изнервен и съвсем изключих да снимам,мене повече ме претеснява дали самото желязо ще издържи на температурата..ако чуете за добра що годе турбина кът за мен,свиркайте,и искам да попитам кадето е съмияр УЕЙСТгейт,двете гайки за регулиране на лостчето,което е сварзано към самата паричка,или луфт и нз там дали трябва да е натегнато,и дали изобщо трябва да има луфт?самото рамо което влиза в кожуха.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], boichopavlov и 80 госта