Пасат Б5 1.8Т 1998 г. тракане от компресора на климатика

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тракане от компресора на климатика Пасат Б5

Мнениеот zfa159 » Пон 21 юни 2010 21:49


Има ли го,когато не работи компресора,а двигателя е запален? Ако да - по-добрия вариант - лагер на шайбата на компресора. Ако не - преден лагер на оста на компресора. Първото се ремонтира и не струва скъпо.Второто завършва с нов компресор понеже тези лагери нито се намират,ноти се продават масово из България нито пък има някой,който ще се навие да го сменя...карай си така докато грохне и тогава сменяй компресора с друг,заедно с филтъра (акумулатора) и капилярката,като системата се и промие,за да няма стружки от стария.
:beer




Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Тракане от компресора на климатика Пасат Б5

Мнениеот gogovet » Сря 05 дек 2012 12:49


zfa159 написа:
MAKAROW написа:
poroyno написа:За този обтегач ли става въпрос?

да тва е ролката на която може да се смени само лагера с размери 47*30*18 струва 8 лева на SKF иначе ролката е към 50 кинта и е предимно с китайски лагер дори и марковите!!!!!!!!

Подкрепям! Хубавите,които не са с китайски лагер,са по 70-80лв....


Привет,
понеже имам шум от въпросния обтегач, съм решел да сменям само този лагер. Обадих се на дистрибуторите на SKF, като им казах, че ми трябва лагер със следните размери: 47 х 30 х 18 мм. Човека каза, че му излиза от този размер само иглен лагер на цена от 65. 00 лв. Та въпросите са ми: този лагер съчмен или иглен е и това ли е точния му размер?
Хубав ден.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта