
Пасат Б5 1.8Т 1998 г. тракане от компресора на климатика
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тракане от компресора на климатика Пасат Б5
Има ли го,когато не работи компресора,а двигателя е запален? Ако да - по-добрия вариант - лагер на шайбата на компресора. Ако не - преден лагер на оста на компресора. Първото се ремонтира и не струва скъпо.Второто завършва с нов компресор понеже тези лагери нито се намират,ноти се продават масово из България нито пък има някой,който ще се навие да го сменя...карай си така докато грохне и тогава сменяй компресора с друг,заедно с филтъра (акумулатора) и капилярката,като системата се и промие,за да няма стружки от стария.


Re: Тракане от компресора на климатика Пасат Б5
zfa159 написа:MAKAROW написа:poroyno написа:За този обтегач ли става въпрос?
да тва е ролката на която може да се смени само лагера с размери 47*30*18 струва 8 лева на SKF иначе ролката е към 50 кинта и е предимно с китайски лагер дори и марковите!!!!!!!!
Подкрепям! Хубавите,които не са с китайски лагер,са по 70-80лв....
Привет,
понеже имам шум от въпросния обтегач, съм решел да сменям само този лагер. Обадих се на дистрибуторите на SKF, като им казах, че ми трябва лагер със следните размери: 47 х 30 х 18 мм. Човека каза, че му излиза от този размер само иглен лагер на цена от 65. 00 лв. Та въпросите са ми: този лагер съчмен или иглен е и това ли е точния му размер?
Хубав ден.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта