slav написа:vpetrovbg написа:Същото го взех от ЕУРАТЕК в Пловдив преди 3 месеца на цена 17,00 лева, че имаше промоция на масла! И моето старото изглеждаше жълтеникаво, но доколкото разбрах хидравликата на нашите автомобили не е толкова претенциозна!![]()
И си нямам проблеми със зеленото!
То е ясно, че с това зеленото ако се смени няма да има проблем, сигурно и с червеното няма да има. Въпроса е когато се налага малко доливане а не смяна на цялото.
Малко, малко, колко малко? Нали като си купиш една разфасовка, а тя е 1 литър, защо ще доливаш?

Сменяш цялото и ти остава за доливане за по-нататък! Така хем ще ти е мирна главата, че си сменил хидравличната течност, хем ще ти е на максимума!
