Проблем с охлаждащата течност

Техническа и сервизна информация за Passat
skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Преглеждане на главата!!!

Мнениеот skk » Чет 22 юни 2006 8:02


Така само от разглеждане няма да стане. Трябва да се погледне на уреда може да има някъде невидим дефект. Моята глава нямаше нищо видимо а изпускаше. Ако искаш си я слагай пак но шлайфането е задължително не го ли направиш а смениш само гарнитурата файда няма да има. Имай в предвид, че болтовете на главата се стягат по точно определен и при повторно затягане се разтягат и късът така че може да нямаш втори шанс да я сваляш и да я ремонтираш (без да сменяш шпилки). Най добре си я откараш на майстор така свалена (ама кадърен и с техника) да ти я погледне за да не си създадеш излишна работа и нерви (разбира се и пари).




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 22 юни 2006 8:55


Колега няма такъв филм....... задължително... Задължително е за тези които трябва да ти вземат парите. Има си допуски за тая работа и начини на измерване на отклоненията от равниност.


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Имам го тоя филм

Мнениеот skk » Чет 22 юни 2006 12:23


За да се провери допуска и колко е изкривила пак трябва да плати. Когато са я правили в завода дали са и мерили допуска а? Тя трябва да е права допускате ги заеби. Ако искаш да го сваляш пак разчитай на дописките. Знаеш ли колко съм ги виждал такива с допускате след 3 месеца пак са в сервиза. Преценявай си сам !!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 22 юни 2006 13:34


Щом има проядено на гарнитурата, то е почти задължително прояждането да е отишло и по главата и, за съжаление, блока! :( Айде, главата е лесно, но за да смъкниш блока да го челосаш.... ма..та си трака! Сума си разглабяне иска!
Лично според мен, потърси някъде да ти проверят главата. Чувал съм, че има рентгенови апарати за тази цел, но съм и виждал как ги поставят във вана с гореща вода, оставят ги да се темперират главите и пускат въздух през отворите за охлаждането. И гледат дали ще бълбука.
Мммдаааа... пожелавам ти челото на блока да е чисто, макар, че за съжаление се съмнявам!
Успех!


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 22 юни 2006 13:41


Излизайки от машината задължително е минала през контрол бъди сигурен.. Всеки един отговорен детайл е под контрол. Това че е минала за обработка през машина само по себе си нищо не значи.
Да не говорим че един некадърен шлайфист може така да я осере че да стане по-зле отколкото преди да бъде сложена на машината.
Колега можеш да добиеш някаква макар и груба предства в домашни условия какво е състоянието на главата дали има някакво изкривяване с парче стъкло. След като я почистиш го наложи върху присъединителната част и виж какво е положението. Ако имаш някакви притеснения тогава я носи да я шлифоват.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 22 юни 2006 23:06


Може да прозвучи не във духа на разговора,
но като ми беше спукано радиаторчето на парното
доливах по 8 литра на ден....
и не се виждаше къде отива тая вода... :shock


danov2
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danov2 » Нед 25 юни 2006 15:08


Все пак да кажа какво стана с ремонта... след смяната на гарнитурата, без да пипам нищо друго по главата, снощи минах 500 км. Колата си върви както преди. След първите 240км. като изстина двигателя водата беше намаляла и долях около 50 мл. След остатъка от пътя не съм доливал нищо. Относно температурата извън градско стига максимум 90, а в градско до 100, но все още е в процес на тестване.. с други думи ремонта е успешен:)


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Стискам палци да си я оправил.

Мнениеот skk » Нед 25 юни 2006 15:54


Стискам палци да си я оправил. А за работата на около 90С извън и 100С в грдско не знам дали така е по каталог ама повечето пасати бачкат на толкова. Датчика за перката на първа скорост пише 95-85 (заначи на 95 включва до 85 охлажда) а на втората пише 102 ако не се лъжа.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта