дебитометър иииии

Техническа и сервизна информация за Passat
golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: дебитометър иииии

Мнениеот golfmk1 » Пон 13 дек 2010 19:57


Пише се ДЕБИТОМЕР :wink:




ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дебитометър иииии

Мнениеот ttony » Пон 13 дек 2010 20:21


akon1 написа:Здравейте колеги,въпросът ми е дали може заради дебитометър да да прекъсва колата на равна гас,или когато я изцепиш силно на пълна гас...напоследък доста се очестиха тези прекъсвания,все едно изключваш от контакт или нещо такова :)

Може. А може и да е от свещи, бобини, катализатор, турбина, дюзи, помпа, горивен филтър, въздушен филтър, лош бензин, дросел, клапан Н75....
Видях, че колата е 2000-ната година, значи е доста поддатлива на "домашна" диагностика с вагком.... или отиди на сервиз.
Когато имаш поне малко конкретни данни, тогава има смисъл да пишеш тук.
Ако е дебитомер, първо пробвай да го почистиш със спрей за дебитомери (не за карбуратори и др. подобни).
Нов оригинален е около 250лв (стига моторът да не е АЕБ, че тогава е лошо). За заместители на Бош не помисляй, камо ли за 120-левови върли ментета - това е сигурен начин да стопиш буталата.
Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....


Потребителски аватар
akon1
Мнения: 133
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: дебитометър иииии

Мнениеот akon1 » Пон 13 дек 2010 21:00


ttony написа:
akon1 написа:Здравейте колеги,въпросът ми е дали може заради дебитометър да да прекъсва колата на равна гас,или когато я изцепиш силно на пълна гас...напоследък доста се очестиха тези прекъсвания,все едно изключваш от контакт или нещо такова :)

Може. А може и да е от свещи, бобини, катализатор, турбина, дюзи, помпа, горивен филтър, въздушен филтър, лош бензин, дросел, клапан Н75....
Видях, че колата е 2000-ната година, значи е доста поддатлива на "домашна" диагностика с вагком.... или отиди на сервиз.
Когато имаш поне малко конкретни данни, тогава има смисъл да пишеш тук.
Ако е дебитомер, първо пробвай да го почистиш със спрей за дебитомери (не за карбуратори и др. подобни).
Нов оригинален е около 250лв (стига моторът да не е АЕБ, че тогава е лошо). За заместители на Бош не помисляй, камо ли за 120-левови върли ментета - това е сигурен начин да стопиш буталата.
Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....

катализаторът е нов :),ламбда сонда също сменена,турбо ремонтирано при Тони вав Варна който има дино,дроселова клапа идеално чиста,Диагностика на мотора,няма гршки,остава да сменя дебитомеР-а,но 250 лв,и ако не е от него,искъм на заем за проба от някой колега :) :) :) има ли такива колеги във Варна,услижливи,ще почерпя :) :) и моторът е АПУ


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: дебитометър иииии

Мнениеот Lisho » Вто 14 дек 2010 11:01


akon1 написа:...,остава да сменя дебитомеР-а,но 250 лв,...

Горе-долу тези пари ще доплатиш ако върнеш твоя в Автотреид-Варна и си вземеш друг.
В кой диапазон на оборотите се явяват проблемите ? При рязко ускоряване от първоначални ~1800-2000 об/мин в диапазона ~2800-3200 об/мин колата сякаш остава без газ и забива муцуна, в следващият миг хуква това ли се случва и при теб ? Според ЕТКА-та на мотор APU се монтира дебитомер с този номер 06A906461D.От своя страна този номер фигурира в доста други модели на VAG


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дебитометър иииии

Мнениеот ttony » Вто 14 дек 2010 20:37


Имам такъв дебитомер, но съм в София.
Може да се купи без връщане на стария - поръчва се само активния елемент, без "хаусинга". 270лв мисля, че беше.
Пробвай да го напръскаш твоя. Примерно със спрей CRC.


Потребителски аватар
akon1
Мнения: 133
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: дебитометър иииии

Мнениеот akon1 » Вто 14 дек 2010 23:04


ttony написа:Имам такъв дебитомер, но съм в София.
Може да се купи без връщане на стария - поръчва се само активния елемент, без "хаусинга". 270лв мисля, че беше.
Пробвай да го напръскаш твоя. Примерно със спрей CRC.

благодаря ти ще опитам да с този спрй,и ще кажа какво е станало мерсиии :)


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дебитометър иииии

Мнениеот kirhadj » Чет 16 дек 2010 13:52


[quote="ttony] Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....[/quote]
Язе пък да не знам. Пасатко е 2000г. APU моторетка и с една сонда.
Мисля, че следващите двигатели ATW вече са с две.


Потребителски аватар
akon1
Мнения: 133
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: дебитометър иииии

Мнениеот akon1 » Пет 17 дек 2010 0:15


наистина е с една сонда,точно преди катализатора,и аз се чудех преди дали не е с две но ходих да проверяам и се оказа че е самос една сонда :) :) :) :) ,скоро ще я закарам на BOSH сервиза и ще кажа от какво е било всичко това : ) : )


dekotd
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: дебитометър иииии

Мнениеот dekotd » Вто 21 дек 2010 20:24


здравейте колеги,прочетах по горе темата от руския сайт за замерване на волтажа на дебитомера,ама нещо не ми стана много ясно,как да замеря дебитомера на място без да го свалям от колата.пасата е 1.8 20V.благодаря за отговорите предварително.


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: дебитометър иииии

Мнениеот Lisho » Вто 21 дек 2010 22:21


dekotd написа:...как да замеря дебитомера на място без да го свалям от колата...

Няма нужда да го сваляш.Разкачаш куплунга от дебитомера.Набучваш на всички крачетата на дебитомера по една шлаухка (за изолация между крачета) и в нея напъхваш тънки проводници с които свързваш разкачения куплунг с дебитомера.Краче 2 към краче 2 след това 4 към 4 и т.н.Един вид удължаваш куплунга.
Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта