
дебитометър иииии
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: дебитометър иииии
Пише се ДЕБИТОМЕР 

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дебитометър иииии
akon1 написа:Здравейте колеги,въпросът ми е дали може заради дебитометър да да прекъсва колата на равна гас,или когато я изцепиш силно на пълна гас...напоследък доста се очестиха тези прекъсвания,все едно изключваш от контакт или нещо такова
Може. А може и да е от свещи, бобини, катализатор, турбина, дюзи, помпа, горивен филтър, въздушен филтър, лош бензин, дросел, клапан Н75....
Видях, че колата е 2000-ната година, значи е доста поддатлива на "домашна" диагностика с вагком.... или отиди на сервиз.
Когато имаш поне малко конкретни данни, тогава има смисъл да пишеш тук.
Ако е дебитомер, първо пробвай да го почистиш със спрей за дебитомери (не за карбуратори и др. подобни).
Нов оригинален е около 250лв (стига моторът да не е АЕБ, че тогава е лошо). За заместители на Бош не помисляй, камо ли за 120-левови върли ментета - това е сигурен начин да стопиш буталата.
Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....
Re: дебитометър иииии
ttony написа:akon1 написа:Здравейте колеги,въпросът ми е дали може заради дебитометър да да прекъсва колата на равна гас,или когато я изцепиш силно на пълна гас...напоследък доста се очестиха тези прекъсвания,все едно изключваш от контакт или нещо такова
Може. А може и да е от свещи, бобини, катализатор, турбина, дюзи, помпа, горивен филтър, въздушен филтър, лош бензин, дросел, клапан Н75....
Видях, че колата е 2000-ната година, значи е доста поддатлива на "домашна" диагностика с вагком.... или отиди на сервиз.
Когато имаш поне малко конкретни данни, тогава има смисъл да пишеш тук.
Ако е дебитомер, първо пробвай да го почистиш със спрей за дебитомери (не за карбуратори и др. подобни).
Нов оригинален е около 250лв (стига моторът да не е АЕБ, че тогава е лошо). За заместители на Бош не помисляй, камо ли за 120-левови върли ментета - това е сигурен начин да стопиш буталата.
Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....
катализаторът е нов






Re: дебитометър иииии
akon1 написа:...,остава да сменя дебитомеР-а,но 250 лв,...
Горе-долу тези пари ще доплатиш ако върнеш твоя в Автотреид-Варна и си вземеш друг.
В кой диапазон на оборотите се явяват проблемите ? При рязко ускоряване от първоначални ~1800-2000 об/мин в диапазона ~2800-3200 об/мин колата сякаш остава без газ и забива муцуна, в следващият миг хуква това ли се случва и при теб ? Според ЕТКА-та на мотор APU се монтира дебитомер с този номер 06A906461D.От своя страна този номер фигурира в доста други модели на VAG
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дебитометър иииии
Имам такъв дебитомер, но съм в София.
Може да се купи без връщане на стария - поръчва се само активния елемент, без "хаусинга". 270лв мисля, че беше.
Пробвай да го напръскаш твоя. Примерно със спрей CRC.
Може да се купи без връщане на стария - поръчва се само активния елемент, без "хаусинга". 270лв мисля, че беше.
Пробвай да го напръскаш твоя. Примерно със спрей CRC.
Re: дебитометър иииии
ttony написа:Имам такъв дебитомер, но съм в София.
Може да се купи без връщане на стария - поръчва се само активния елемент, без "хаусинга". 270лв мисля, че беше.
Пробвай да го напръскаш твоя. Примерно със спрей CRC.
благодаря ти ще опитам да с този спрй,и ще кажа какво е станало мерсиии

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дебитометър иииии
[quote="ttony] Ако колата е наистина 2000-ната, значи е с 2 ламбди - не бързай да махаш катализатора.....[/quote]
Язе пък да не знам. Пасатко е 2000г. APU моторетка и с една сонда.
Мисля, че следващите двигатели ATW вече са с две.
Язе пък да не знам. Пасатко е 2000г. APU моторетка и с една сонда.
Мисля, че следващите двигатели ATW вече са с две.
Re: дебитометър иииии
наистина е с една сонда,точно преди катализатора,и аз се чудех преди дали не е с две но ходих да проверяам и се оказа че е самос една сонда
,скоро ще я закарам на BOSH сервиза и ще кажа от какво е било всичко това : ) : )




-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: дебитометър иииии
здравейте колеги,прочетах по горе темата от руския сайт за замерване на волтажа на дебитомера,ама нещо не ми стана много ясно,как да замеря дебитомера на място без да го свалям от колата.пасата е 1.8 20V.благодаря за отговорите предварително.
Re: дебитометър иииии
dekotd написа:...как да замеря дебитомера на място без да го свалям от колата...
Няма нужда да го сваляш.Разкачаш куплунга от дебитомера.Набучваш на всички крачетата на дебитомера по една шлаухка (за изолация между крачета) и в нея напъхваш тънки проводници с които свързваш разкачения куплунг с дебитомера.Краче 2 към краче 2 след това 4 към 4 и т.н.Един вид удължаваш куплунга.
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта