Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Вто 28 дек 2010 22:47


Diesel81 написа:Моя е дизел и сега ми гори около 7-8,но е непрестанна ръчка.На дълго около 6-6,5 зависи как я караш.Тя и градско може да падне,ама е много хубаво как поднася задницата.

А колега,би ли казал,по окачване,слаби места? нещо подробности,какъв мотор ? :?: :?: :?:




dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Сря 29 дек 2010 17:39


Искам да изкажа благодарност на всичко колеги,който ми дадоха своите съвети и да ви разкажа моята случка от днес. Ставам сутринта с намерението,че днес ще стана собственик на синхро автомобил отивам да огледам въпросният пасат.Към 9;30 съм в Пловдив пред въпросната автокъща aleks6000 . Насочвам се директно към въпросния автомобил след кратък оглед забелязвам доста забележки,но си викам това,че халогените не светят,габарита отдясно също не свети,светлините за заден ход и те не светят,касетофона е избягал по пътя,контактният ключ е прецакан и е изведен старт бутон, петата врата е разглобена и не се затваря има един кабел,който служи на ключалка поради демонтажа на такава,гуми подменени с такива за мъгла,аларма,която е без дистанционно за активиране и деактивиране, джанти все едно няма дупка в която да не са влезнали(толкова криви бяха)двигател,който изяде половин литър масло когато се мъчих да сработи синхрото,(което в последствие се указа,че няма),доста забележки,по окачване и двигател, съединител боксуващ на място,амортисьори за смяна,чистачки със скъсани пера,TDI е автомобила със свалено турбо..(момчетата предвидливо са си го свалили и се опитваха в продължение на 2 часа да ми обяснят,че турбото не седи над двигателя,а е на аспусните траби... Интересното,че никой не можа да ми го покаже къде седи :screwy :screwy .. най-вероятно съм забравил нещо,но и това не е малко..Та цялата дилема започна с това,че искаха да ми втълпят,че автомобила е(4х4) синхро .Служителите на автокъщата твърдяха,че е 4х4,повикаха и шефа им,който даде гаранция,че автомобила е 4х4,но аз колкото и да залягах под автомобила,не видях никакъв признак за кардан или каквото и да е,за да задвижда задните колела..От автокъщата ми предложиха да отидем на канал,и аз съответно се съгласих...после нещо се отказаха и ми предложиха да пробвам синхрото след 10 минутни напъни...задните не успяха да пробуксуват.. от колкоз опити дори и на лед..на минусовите температури освен загуба на нафта и половин литър масло и тотално износване на съединителя нищо друго не стана..(в последсвие стана така,че от опитите да се включите задните колела (4х4-то) съединителя се е износил..) Накрая шефът им се обади на някакъв"майстор" дето му каза,че е 4х4 после се отметна.. и колата си излезна само с предно (аман от разбирачи,язък за разходите).После за турбото което е било на аспуха.. и не се е виждало.. и така към 12;30 аз си тръгнах разочарован и с празни ръце,измръзнал от студ.. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
АМАН ОТ ИЗМАМНИЦИ ! ! !
П.п Поне го накарах да смени подвеждащата информация в сайта на мобиле.бг
Благодаря за отделеното време..,внимавайте,не вярвайте на обяви.. :не: :не:


Потребителски аватар
Tedo-
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот Tedo- » Сря 29 дек 2010 17:57


ако е автокъща, а не частно лице, направо звънни в КЗП (комисия за защита на потребителя) - това си е жив опит за измама!


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот nokiangage » Сря 29 дек 2010 18:01


Гадно се е получило, не се разочаровай! Търси и стискам палци да намериш някоя свестна в по-нормално състояние!


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Сря 29 дек 2010 18:04


http://aleks6000.bazar.bg/ Това е въпросната автокъща... търсене,търсене..


baraev
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 22:11
Автомобил: PASSAT 3B6
Двигател: AVF 2003
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот baraev » Сря 29 дек 2010 18:38


Колега, за тази цена аз се учудвам че ти си очаквал да си тръгнеш с нещо купено че даже и що годе свястно! Колкото до синхрото, за първи път чувам на купе с 90 коня двигател да се слага синхро! Тая обява от далече смърди на "бягай на далече". Добре че не си се хванал но цената на колата е даже висока за тази кола и аз не бих очаквал нищо по различно като състояние от това което ти си заварил, още по-малко пък да бия път до Пловдив! Успех в търсенето :)


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Сря 29 дек 2010 19:11


baraev написа:Колега, за тази цена аз се учудвам че ти си очаквал да си тръгнеш с нещо купено че даже и що годе свястно! Колкото до синхрото, за първи път чувам на купе с 90 коня двигател да се слага синхро! Тая обява от далече смърди на "бягай на далече". Добре че не си се хванал но цената на колата е даже висока за тази кола и аз не бих очаквал нищо по различно като състояние от това което ти си заварил, още по-малко пък да бия път до Пловдив! Успех в търсенето :)


...шоу..голямо..


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Сря 29 дек 2010 20:07


Ако някой има купе за б4-рка бяло задължително... може да измислим нещо...


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот ulipet » Сря 29 дек 2010 21:53


dqvola_91 написа:Искам да изкажа благодарност на всичко колеги,който ми дадоха своите съвети и да ви разкажа моята случка от днес. Ставам сутринта с намерението,че днес ще стана собственик на синхро автомобил отивам да огледам въпросният пасат.Към 9;30 съм в Пловдив пред въпросната автокъща aleks6000 . Насочвам се директно към въпросния автомобил след кратък оглед забелязвам доста забележки,но си викам това,че халогените не светят,габарита отдясно също не свети,светлините за заден ход и те не светят,касетофона е избягал по пътя,контактният ключ е прецакан и е изведен старт бутон, петата врата е разглобена и не се затваря има един кабел,който служи на ключалка поради демонтажа на такава,гуми подменени с такива за мъгла,аларма,която е без дистанционно за активиране и деактивиране, джанти все едно няма дупка в която да не са влезнали(толкова криви бяха)двигател,който изяде половин литър масло когато се мъчих да сработи синхрото,(което в последствие се указа,че няма),доста забележки,по окачване и двигател, съединител боксуващ на място,амортисьори за смяна,чистачки със скъсани пера,TDI е автомобила със свалено турбо..(момчетата предвидливо са си го свалили и се опитваха в продължение на 2 часа да ми обяснят,че турбото не седи над двигателя,а е на аспусните траби... Интересното,че никой не можа да ми го покаже къде седи :screwy :screwy .. най-вероятно съм забравил нещо,но и това не е малко..Та цялата дилема започна с това,че искаха да ми втълпят,че автомобила е(4х4) синхро .Служителите на автокъщата твърдяха,че е 4х4,повикаха и шефа им,който даде гаранция,че автомобила е 4х4,но аз колкото и да залягах под автомобила,не видях никакъв признак за кардан или каквото и да е,за да задвижда задните колела..От автокъщата ми предложиха да отидем на канал,и аз съответно се съгласих...после нещо се отказаха и ми предложиха да пробвам синхрото след 10 минутни напъни...задните не успяха да пробуксуват.. от колкоз опити дори и на лед..на минусовите температури освен загуба на нафта и половин литър масло и тотално износване на съединителя нищо друго не стана..(в последсвие стана така,че от опитите да се включите задните колела (4х4-то) съединителя се е износил..) Накрая шефът им се обади на някакъв"майстор" дето му каза,че е 4х4 после се отметна.. и колата си излезна само с предно (аман от разбирачи,язък за разходите).После за турбото което е било на аспуха.. и не се е виждало.. и така към 12;30 аз си тръгнах разочарован и с празни ръце,измръзнал от студ.. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
АМАН ОТ ИЗМАМНИЦИ ! ! !
П.п Поне го накарах да смени подвеждащата информация в сайта на мобиле.бг
Благодаря за отделеното време..,внимавайте,не вярвайте на обяви.. :не: :не:

Аз преди 6 м.свястен пасат в пловдивския район не намерих.Ти пък как се излъга.....


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Сря 29 дек 2010 22:16


ulipet написа:
dqvola_91 написа:Искам да изкажа благодарност на всичко колеги,който ми дадоха своите съвети и да ви разкажа моята случка от днес. Ставам сутринта с намерението,че днес ще стана собственик на синхро автомобил отивам да огледам въпросният пасат.Към 9;30 съм в Пловдив пред въпросната автокъща aleks6000 . Насочвам се директно към въпросния автомобил след кратък оглед забелязвам доста забележки,но си викам това,че халогените не светят,габарита отдясно също не свети,светлините за заден ход и те не светят,касетофона е избягал по пътя,контактният ключ е прецакан и е изведен старт бутон, петата врата е разглобена и не се затваря има един кабел,който служи на ключалка поради демонтажа на такава,гуми подменени с такива за мъгла,аларма,която е без дистанционно за активиране и деактивиране, джанти все едно няма дупка в която да не са влезнали(толкова криви бяха)двигател,който изяде половин литър масло когато се мъчих да сработи синхрото,(което в последствие се указа,че няма),доста забележки,по окачване и двигател, съединител боксуващ на място,амортисьори за смяна,чистачки със скъсани пера,TDI е автомобила със свалено турбо..(момчетата предвидливо са си го свалили и се опитваха в продължение на 2 часа да ми обяснят,че турбото не седи над двигателя,а е на аспусните траби... Интересното,че никой не можа да ми го покаже къде седи :screwy :screwy .. най-вероятно съм забравил нещо,но и това не е малко..Та цялата дилема започна с това,че искаха да ми втълпят,че автомобила е(4х4) синхро .Служителите на автокъщата твърдяха,че е 4х4,повикаха и шефа им,който даде гаранция,че автомобила е 4х4,но аз колкото и да залягах под автомобила,не видях никакъв признак за кардан или каквото и да е,за да задвижда задните колела..От автокъщата ми предложиха да отидем на канал,и аз съответно се съгласих...после нещо се отказаха и ми предложиха да пробвам синхрото след 10 минутни напъни...задните не успяха да пробуксуват.. от колкоз опити дори и на лед..на минусовите температури освен загуба на нафта и половин литър масло и тотално износване на съединителя нищо друго не стана..(в последсвие стана така,че от опитите да се включите задните колела (4х4-то) съединителя се е износил..) Накрая шефът им се обади на някакъв"майстор" дето му каза,че е 4х4 после се отметна.. и колата си излезна само с предно (аман от разбирачи,язък за разходите).После за турбото което е било на аспуха.. и не се е виждало.. и така към 12;30 аз си тръгнах разочарован и с празни ръце,измръзнал от студ.. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
АМАН ОТ ИЗМАМНИЦИ ! ! !
П.п Поне го накарах да смени подвеждащата информация в сайта на мобиле.бг
Благодаря за отделеното време..,внимавайте,не вярвайте на обяви.. :не: :не:

Аз преди 6 м.свястен пасат в пловдивския район не намерих.Ти пък как се излъга.....


Ем нямаше те теб,за да ми го кажеш...и се повозих само


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот velinsl » Пет 31 дек 2010 0:37


Интересно преживяване като четиво. Почвам да си мисля, че този разход "5" е бил за масло.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот JC » Пет 31 дек 2010 0:55


Моето синхро го взех от пловдив но от частно лице и евала, човека е повече от точен каза ми кои са проблемите и кое е оправил и се оказа точно така :D
А ти колега, като купуваш кола 4х4 при пасата кардана няма да го видиш с приклякане, защото е над ауспусите :!:
Еми погледни отзад, има ли полуоски е 4х4, те поне лесно се виждат, но и да намериш синхро истинско пробвай го дали въртят задните колела на пясък или лед, на асфалт е почти невъзможно това :да:
Първият белег за синхро е в двигат. отсек, по дължина на колата има пластмасова охлаждаща тръба, която взима въздух от вентилатора на радиатора и охлажда раздатката :да:


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот dqvola_91 » Пет 31 дек 2010 15:52


JC написа:Моето синхро го взех от пловдив но от частно лице и евала, човека е повече от точен каза ми кои са проблемите и кое е оправил и се оказа точно така :D
А ти колега, като купуваш кола 4х4 при пасата кардана няма да го видиш с приклякане, защото е над ауспусите :!:
Еми погледни отзад, има ли полуоски е 4х4, те поне лесно се виждат, но и да намериш синхро истинско пробвай го дали въртят задните колела на пясък или лед, на асфалт е почти невъзможно това :да:
Първият белег за синхро е в двигат. отсек, по дължина на колата има пластмасова охлаждаща тръба, която взима въздух от вентилатора на радиатора и охлажда раздатката :да:


Нямаше полуоски,да това и аз направих пробвах го на лед,защото и да е синхро,може задното да не влючва,но благодаря за съвета...явно няма да е синхро...както е тръгнало


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот vasilb » Пет 31 дек 2010 17:10


Последните няколко дни имах работа извън града и като минавах покрай автосалоните разглеждах какво продават - е няма такива "ковчези"!!! Всички коли са на 123 или 130 хил. км. (а всъщност над 400 000км.), пИрфек'ну техническо състояние - блъскани, с усукани купета и незатварящи се врати ... изобщо "супер" и никоя не ставаше за купуване, независимо от марката, а с пазарене се смъква цената наполовина! Кола търсете от частно лице или най-добре от човек, който внася коли и ще ви избере хубава, за която няма да помислите за ремонт поне 50 000км. Така по-голямата инвестиция в хубава кола ще се изплати многократно от избегнатите ремонти, загубеното време и главоболия! Следвайте принципа - "Не съм толкова богат, та да купувам евтини неща!" :wink:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Малко помощ, мнението ви за конкретен пасат

Мнениеот JC » Пет 31 дек 2010 19:06


dqvola_91 написа:
Нямаше полуоски,да това и аз направих пробвах го на лед,защото и да е синхро,може задното да не влючва,но благодаря за съвета...явно няма да е синхро...както е тръгнало

Колега, не се плаши от синхрото, страхотен автомобл е и всъдеход през зимата, просто трудно се намират читави :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта