КR-Угасна и неще да запали! (Или 17 часа път от морето)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 14 авг 2006 11:11


WDW написа:Няма лъжа няма измама! Имам си две помпи и се чувствам прецакан! "Толкова ли не можаха да сложат три помпи....."

Свалих ги и двете и видимо нямат проблеми, като изключим ЕГН-то! Пуснах ги и си бръмчат като хората !
Учудващото е че филтрите по тях са доста чисти !?

Май не е добре да се пускат на сухо много много,
щот се губи мазането без бензин...така че дано да не си прецакал допълнително нещо..




Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пон 14 авг 2006 19:04


Не ги пускай на сухо!!! :horror:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 15 авг 2006 10:57


Не съм прекалявал много с пускането !
Но нищо им няма ако поработят малко така!
Учуди ме че консумацията им е под 3А , а дават в книжката да е около 6-7 А !
Но съдейки по това,че никъде точно не е написано колко и какви са помпите, информацията може да се приеме ориентировъчна !


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 15 авг 2006 11:22


OzzY написа:Главата на инжекциона не трябваше да я пипаш.....

И аз съм на това мнение - на старата ми кола разглобих и сглобих разпределителя и после в два сервиза не можаха да я оправят... :?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 15 авг 2006 12:25


Кое по-точно да не пипам ?
Какво имаш предвид?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 15 авг 2006 12:52


WDW написа:Кое по-точно да не пипам ?
Какво имаш предвид?

Главата на инжекциона - разпределителят на гориво - от него излизат горивните тръбички до дюзите...


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 16 авг 2006 10:33


Вчера си монтирах и двете помпички и О УЖАС - изобщо неще да подкачи до разпределителя ! В резервоара има бензин,но дали е достатъчен за да подкачи? :cry: :roll:
ИДЕИ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 17 авг 2006 0:46


Ъъъъ... Тези помпи самообезвъздушават ли се? Че онзи ден ме навика мен шефа... че съм пускал помпата за водата във фирмата, пък тя била испуснала и как съм искал да подкачи, без да я напълня турбинката с шишенце...


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 17 авг 2006 10:21


Та значи това се оказа като проблем : Цялата система съм изпразнил и докато подкачи си трябва доста да поработи помпата! Налях още 10 литра гориво и си поиграх със стартерния ключ докато подкачи!

Но запалването се оказа проблемно! След няколко завъртания успя да запали! Трудно си задържаше оборотите на ПХ, но полека си заработи нормално!
Сега големият ми въпрос е какво и е било? Реално почти нищо не съм правил ! Само смених бензиновия филтър и свалих и двете помпи да ги попрочистя ! Реално и филтъра и помпите си бяха нормални, нямаше особена нужда от процедурата! За обща култура смених и въздушния филтър!
Прави ми впечатление,че преди да запали помата бръмчи малко по-странно!

Все си мисля,че някой плунжер заяжда и сега просто съм го раздвижил някак си ! Но кой ? Къде да търся ?
(При студен двигател трудно държи оборотите на ПХ ?)
Довечера пак ще пробвам паленето и може и едно кръгче да направя, но не смея много да се отдалечавам, че пак ако загасне !


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 17 авг 2006 14:02


Имаше едни филтърчета с въглен на самите помпи в резервоара ..те как са ?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 18 авг 2006 9:33


kossel написа:Имаше едни филтърчета с въглен на самите помпи в резервоара ..те как са ?


Ми нямаше такова чудо ! :roll:
Къде трябва да ги търся тях ? Всичко си беше съвсем малко зацапано!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пет 18 авг 2006 9:36


В самия пластмасов корпус на помпата има въгленов филтър



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта