aifos написа:veskovesko написа:преди да започнем темата ходих на майстор и той ми каза следното
първо се сменят гумички , ако несе оправи се сменя ламда сонда и накрая сегменти .аз съм с двигател RP 1.8mi.
Колега и аз съм с RP кажи къде е този майстор ,и сваля ли главата ?

Исками се да сваля главата на моя "майстор".Видях че продават гумички в комплект с калпаче което се надява върху стеблото на клапана така че каналите за полуконусчетата да не наранят гумичката.Да ама не -бой с чука и глухият ключ.Поне беше сигурен че е от гумичките (пушенето).Ама пък този е върха - ако не е това -е онова, ако не е онова - незнам какво си .Дрън-дрън.Ако си разбира ще ти напрови диагностика и ще ти каже какво е и ако сбърка нещо и има доблест защото който не работи не греши ще си оправи нещата.
Колеги внимавайте много къде си давате колите за ремонт .Защо трябва да си даваме колите на самозванци да се учат на тях , на всичкото отгоре и да им плащаме?
Извинавам се на хората които си разбират от работата , на говоря за тях.