juve написа:Чета и си мисля : гледаи сега колко е несправедлив този свят, аз имам професионална китаиска стоика за вадене на двигатели на автомобили , а сигурно никога няма да извадя нито един ..... иначе подчертано инфото е поучително .....а с цените и доооста полезно....
Ако няма да я ползваш мога да и намеря приложение



kaloyan22 написа:За колко пари го купи ако не е тайна? Гледам че хората търсят изправни Пасати за 3000 лева.
В твоята калкулация не си сложил разхода за труд при читав майстор.
Купихме го за 3100 с изгоряла бензинова помпа, но със газова уредба. Екстри няма освен ел. шибедах и задни дискове /които веднага след като го взехме смених, че бяха заминали/. Няма го филма запазен и здрав за тия пари. Ремонта го направих защото купето /въпреки че е 89 г./ няма никъде ръжда и т.н.
Ами труда според мене ще е някъде около 300-400 лв.
passi1 написа:niksi, честито извинявам се за отнесения въпрос, но как разбра, че му е за първи път?
Може би съдиш по това какво и колко е износено или имаш други критерии?
Колата от Италия ли е дошла? Имаш ли представа на колко хиляди беше преди ремонта? Колко процента ти беше износването преди ремонта?
Ами всичко извадено беше оригинално, а колата доколкото знам е от доста години в БГ. Гарнитурата на главата има щампи VW, Audi, всички лагери и т.н. също.
Колата не се знае от къде е, но най-вероятно не е от Италия. Километрите по табло са към 200 000, но съм 100% сигурен че не може да са реалните. Тоз мотор е поне на 400 000.
Най- ми беше интрересно че по ВИН номер излиза че е правена в Германия, а всички части по-мотора са мексикански - бутала, валове, капаци и т.н. Лагерите бяха бразилски.
madmen написа:Проверявай баце, да не би ниско налягане на маслото да те е довело до главоболия.
Относно темата![]()
Най-вероятно липсата на масло го е докарала до тук.