Пасат Б3 1989г. 1.8 PF - полуосновен ремонт с картинки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 23 авг 2006 21:59


juve написа:Чета и си мисля : гледаи сега колко е несправедлив този свят, аз имам професионална китаиска стоика за вадене на двигатели на автомобили , а сигурно никога няма да извадя нито един ..... иначе подчертано инфото е поучително .....:) а с цените и доооста полезно.... 8)

Ако няма да я ползваш мога да и намеря приложение :wink: :wink: :wink:


kaloyan22 написа:За колко пари го купи ако не е тайна? Гледам че хората търсят изправни Пасати за 3000 лева.
В твоята калкулация не си сложил разхода за труд при читав майстор.

Купихме го за 3100 с изгоряла бензинова помпа, но със газова уредба. Екстри няма освен ел. шибедах и задни дискове /които веднага след като го взехме смених, че бяха заминали/. Няма го филма запазен и здрав за тия пари. Ремонта го направих защото купето /въпреки че е 89 г./ няма никъде ръжда и т.н.
Ами труда според мене ще е някъде около 300-400 лв.


passi1 написа:niksi, честито извинявам се за отнесения въпрос, но как разбра, че му е за първи път?
Може би съдиш по това какво и колко е износено или имаш други критерии?
Колата от Италия ли е дошла? Имаш ли представа на колко хиляди беше преди ремонта? Колко процента ти беше износването преди ремонта?

Ами всичко извадено беше оригинално, а колата доколкото знам е от доста години в БГ. Гарнитурата на главата има щампи VW, Audi, всички лагери и т.н. също.
Колата не се знае от къде е, но най-вероятно не е от Италия. Километрите по табло са към 200 000, но съм 100% сигурен че не може да са реалните. Тоз мотор е поне на 400 000.
Най- ми беше интрересно че по ВИН номер излиза че е правена в Германия, а всички части по-мотора са мексикански - бутала, валове, капаци и т.н. Лагерите бяха бразилски.


madmen написа:Проверявай баце, да не би ниско налягане на маслото да те е довело до главоболия.
Относно темата :да: :bowdown

Най-вероятно липсата на масло го е докарала до тук.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 24 авг 2006 7:51


Купихме го за 3100 с изгоряла бензинова помпа, но със газова уредба.
Ами труда според мене ще е някъде около 300-400 лв.

Значи Пасат 1989г купен за 3100лева
В Плевен този ремонт е минимум 800 лева при добър майстор.
Или труд и части 1500лева
Правете си изводи какво ви чака, когато купувате ефтини Пасати трепачи :shock


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Чет 24 авг 2006 10:05


niksi написа: Купихме го за 3100 с изгоряла бензинова помпа, но със газова уредба. Екстри няма освен ел. шибедах и задни дискове /които веднага след като го взехме смених, че бяха заминали/. Няма го филма запазен и здрав за тия пари. Ремонта го направих защото купето /въпреки че е 89 г./ няма никъде ръжда и т.н.
Ами труда според мене ще е някъде около 300-400 лв.

Приятелю, щом си го взел с изтъркани дискове най-вероятно тогава е бил на поне 200 - 250 хиляди. Аз моя го взех и ми обявиха 180 хил. но после разбрах, че е на около 220 - 230 хил. и беше с доста изтъркани дискове на спирачките.
Сеге е на около 250 000 или там някъде - говорим за истински киломитри.
Та мисълта ми е следната: Щом се е стигнало до смяна на дисковете километрите са били най-малко 250 000 а може и повече!

Не ми каза колко процента ти беше износването преди ремонта?

niksi написа:Най-ми беше интрересно че по ВИН номер излиза че е правена в Германия, а всички части по-мотора са мексикански - бутала, валове, капаци и т.н. Лагерите бяха бразилски.


Това вече ми е много чудно!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 24 авг 2006 23:22


passi1 написа:Това вече ми е много чудно!

Не е толкова чудно. Града в който е произведен май се казваше Емден /или нещо подобно. Той е пристанищен град и най-вероятно е било по-ефтино да правят моторите в Мексико.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пет 25 авг 2006 8:50


Здрасти Никси, радвам се че си я стегнал.
Как разбра по ВИН-а къде е произведена ? Има ли site за т'ва нещо?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 25 авг 2006 9:06


momcho написа:Как разбра по ВИН-а къде е произведена ? Има site за тва или нещо друго.


http://vwclub.bg/vin.php


asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Пет 25 авг 2006 9:33


Бараво много хубава статия.
Ама колеги не съдете по дисковете на спирачките за километрите на колите защото това кеото аз знам и имам за инфомация е че на запад доста често сменят дисковете със накладките, а причината за това е че просто карат с по тжърди накладки който износват дисковете. Разбира се ние в България не искаме да сменяме дискове често за това си слагаме по меки накладки така че да минимизираме износването на дисковете и да ги увековечим за по 200 000км и повече, докато за други това си е просто консуматив.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 28 авг 2006 21:19


И по моя двигател почти на всичко пишеше че е правено в Мексико.
А това за дисковете колко са износени изобщо не може да каже на колко км е колата - все пак ако е карана само на градско дисковете заминават за 0 време а ако е карана само на дълго...
Интересно че много износени работи имаш. Явно наистина или е карала без достатъчно масло или не е сменяно когато трябва.
Щото при мен всичко лагери и валове си бяха супер и цилиндрите нямаха ръб. Моя вече е 326 000 по километраж.
Замери ли новата компресия и налягането на маслото? Или още не си го разработил.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 29 авг 2006 0:42


Още не съм ги мерил, най-вероятно тази седмица ще е.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 02 сеп 2006 13:05


Днес замерих компресията и останах много доволен.
Принципно я дават от 10-13 бара.

Преди ремонта:
-1-----2-----3-----4 цилиндър
-9-----8-----7-----8 бара

След ремонта:
-1-------2---------3-------4 цилиндър
12-----12.5 -----12-----12.2 бара

Налягането на маслото след няколко дни и него ще го меря.

Колата работи много спокойно и тихо в момента, но излезе друг много голям проблем - не работи пръскалката на задната чистачка. mhihi mhihi mhihi mhihi :a boi de :a boi de
Отивам за гоУемия чук да я правя.


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Съб 02 сеп 2006 18:25


:applause:

Последна промяна от aifos на Съб 02 сеп 2006 22:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 02 сеп 2006 20:49


Никсън, чак сега прочетох темата.
Евала много добре си го документирал.
Много полезно даже с марките и цените на частите.

ама аз да те питам:
не прочете ли в дебелата книга дето е на снимката, че при сваляне на глава задължително се сменят болтовете?
и преди да се сложат новите се минава един метчик?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 02 сеп 2006 22:47


Оххххх знам че се сменят, ама нали все трябва да се спести.
Много лошо ме бяха подлъгали че около 100 лв излизали болтовете, а то се оказа че комплекта е около 25 лв. - ако знаех че цената е такава нямаше и да се замисля да ги сменя.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Нед 03 сеп 2006 20:40


Браво! Поздрави за успешния ремонт. Я кажи от каде мога да си купя компресомер защото нямам пък и мен ми е време да я меря да видя какъв е резултата? Между другото като направиш пръскалката може да кажеш какво е било защото и при мен не пръска отзад а иначе моторчето бръмчи а не е запушено пръскалото.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 28 окт 2006 19:29


Какво стана с налягането на маслото :?: :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта