съвет за смяна на водна помпа

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tasosss3
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот tasosss3 » Пон 11 апр 2011 21:35


drago_tr написа:
mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?


Ами точно за това колега ти е студен маркуча....помпата ти върти на сухо и няма кои да върти водата. Имаш въздух в системата.А въздуха може да ти идва от избилата гарнитура. Значи направи така: Виж колко ти събира системата ,премери си го в една туба, и почваш да наливаш. Докато наливаш стискай и отпускаи маркучите на радиатора за да изгониш въздуха,докато събере всичката вода.Тогава затваряш капачката на казанчето и палиш. Следиш температурата по уреда .Ако пак вдигне 100 градуса...може да мислиш за гарнитура.
Колега...да не си объркал нещо като си слагал термостата?...Да не си го сложил на обратно....въпреки че е малко вероятно да си го направил? :roll:

провери и малкото маркучле дали е топло като почне да загрява колата не случаино 3-ти го намеквам с времето се запушва с всякви мизерии :012:




mitni
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 24 юни 2006 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за смяна на водна помпа

Мнениеот mitni » Вто 12 апр 2011 17:00


Днес свалих термостата и затворих системата без термостат.Налях 5л вода(мисля че толкова си и събира).Запалих,логично и двата маркуча се затоплиха.При работещ двигател от малкото маркуче си излиза вода.Сварих новия термостат-поредното менте :evil: scare .На 100градуса отвори 2мм.Купих друг термостат и при 90градуса започна да затопля и долния маркуч.Докато се радвах температурата стигна 110гр,а перката на радиатора с новия датчик -не мърда scare : .Двата маркуча вряли,а перката неподвижна.Сложих стария датчик и наново.На около 100 включи на първа.ПЕрката върти,температурата не пада.Изгасих колата,перката си върти.След 10 минути ми писна и я откачих от клемата.След 5минути слагам клемата,не върти.Вече не знам какво да правя.Не вярвам нито на показания на табло,нито на продавачи,нито в оригинални части.Как мога да разбера дали е гарнитура или друго? :banghead:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v, tyl и 59 госта