drago_tr написа:mitni написа:Ако е от гарнитура ще има загуба на антифриз,но защо маркуча ще е студен?
Ами точно за това колега ти е студен маркуча....помпата ти върти на сухо и няма кои да върти водата. Имаш въздух в системата.А въздуха може да ти идва от избилата гарнитура. Значи направи така: Виж колко ти събира системата ,премери си го в една туба, и почваш да наливаш. Докато наливаш стискай и отпускаи маркучите на радиатора за да изгониш въздуха,докато събере всичката вода.Тогава затваряш капачката на казанчето и палиш. Следиш температурата по уреда .Ако пак вдигне 100 градуса...може да мислиш за гарнитура.
Колега...да не си объркал нещо като си слагал термостата?...Да не си го сложил на обратно....въпреки че е малко вероятно да си го направил?
провери и малкото маркучле дали е топло като почне да загрява колата не случаино 3-ти го намеквам с времето се запушва с всякви мизерии
