Защо губи мощност??

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 562
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот Ivaile » Пет 12 авг 2011 18:19


asiasi,
Тук е прието, както ти писа колегата, когато някой намери решение на проблем, да го СПОДЕЛЯ в същата тема, в която го е описал.Това, че само единчовек ти е отговорил не означава,че другите, прочели за твоя проблем НЕ ИСКАТ да ти помогнат - просто и те са като теб / и мен/ , аматьори и не знаят какво да те посъветват . Но, ако ти коректно опишеш решението на тази неизправност, с която си се сблъскал и си успял сам да отстраниш, ще помогнеш на хора със същия проблем, които ще използват ТЪРСАЧКАТА... Просто не бъди мнителен.
Толерантността помага повече! :012:




asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Сря 17 авг 2011 16:29


Благодаря ти Ivaile затова което си писал,но понеже другият не ми отговори така учтиво както ти,затова отговорих така.Проблемът беше във бубината,имаше разминаване на електричеството.


Потребителски аватар
Yu
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот Yu » Чет 18 авг 2011 12:08


Какво разминаване бе колега? Сменил си бобината ли?Електричеството не може да се разминава не ни размивай :applause:


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Чет 18 авг 2011 18:31


Има закъснение или предварение.КАЖИ МИ ТОГАВА НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ,ЗАЩО ГЪРМИ? Едно защо губи мощност,две защо гърми,гори повече а не върви.На какво се дължи всичко това,ако беше ти какво щеше да направиш? :)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот rudoni » Чет 18 авг 2011 22:31


ако бях на твое място ,щях да отида на качествена диагностика ! но ти се дървиш на всички и за това получаваш такива отговори! ако няма около теб майстор -кажи ! ние от тук ще те насочим към правилния човек от форума! не го ли разбра? за това са тия форуми ,за да си помагаме , а не за да се учим! питай ,но конкретно!давай!


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Пет 19 авг 2011 14:27


Бихте ли ме посъветвали към кой майстор да се обърна,за да не гърми колата,да не гори повече а да се движи по-бързо? :)


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот rudoni » Пет 19 авг 2011 18:55


браво!така бива!да се намесят сливенлии ! и така - за гьрменето -имаш прекьсване вьв високитв токове!проверка с мотортестер или осцилоскоп.за горенето-проблемьт е свьрзан с пьрвия ,а за вьрвенето-отстеани пьрвия проблем/токовете/ и ще трьгне!успех!


Потребителски аватар
vladobo
Мнения: 474
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот vladobo » Пон 22 авг 2011 18:59


Следях тази тема и ми е много интересно разреши ли проблема , колега?


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Вто 23 авг 2011 23:52


Здравейте колеги!
Проблема със гърменето беше се решил като бях открил сам проблема.Смених бобината със нова гърменето спря,но колата пак нямаше ряз пак не наемаше.След три-четири дни започна отново да гърми.Този път смених новата бобина със стара,която е внесена от Германия.Оправи се както преди,пак не гърми,но пак не наема и през това време компютъра се рестартира и се свърза към диагностиката (инспекцион)проблема е същия.Само че ме съмнява датчика на разпределителният вал,тоест трите кабела които идват към дистрибуторната капачка,защото като изкарам буксата пак работи.Не мога да натисна педала на газта рязко до 2250 оборота защото гърми,а и след 2250 оборота позволява ми да натисна педала рязко,но не наема.Наема,но много бавно и тромаво,а през цялото това време гори страшно много.
Каква роля играе този датчик на дистрибуторната капачка,които са свързани чрез букса три кабела?
Съмнява ме това тази букса-датчика или самият компютър на колата.
Дори разбих и катализатора,защото и в него се бях усъмнил,че е задръстен.Понеже излизаше много горещ въздух от ауспуха,но и сега е така.
Не мога да се съмнявам във двигателят защото компресията е 16-18 бара,а и е на 138 000 км.реални
Кажете на какво се дължи всичко това бе колеги! :037:
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги!
:) Успех и безаварийно шофиране!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот Asen_D » Пет 26 авг 2011 23:48


Малка е компресията колега, трябва да е поне 20-25 атм. ...
Боже, божееее.... death


Бих те посъветвал да спреш да си "правиш" колата ,
и да потърсиш свестен човек в района да ти погледне колата...
Като чета какви ги пишеш,
мисля, че си наджапал доста сериозно...
Този датчик на коляновия вал, както си го кръстил, май е детонационния датчик :screwy


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12160
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 27 авг 2011 5:31


Датчика за който става въпрос на разпределителния вал или на дистрибутора е датчик на Хол.

П.С Асене, мойта вчера тресна насред сточна гара :twisted: и имаше леки подхвърляния през прозорците от рода но ей сеяниииииииин гръмна ли беееее mhihi


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот Asen_D » Съб 27 авг 2011 9:32


Да и датчика на хола е там :D
Доста несвързано пише колегата и поне на мен ми е трудно да разбера нещо...

Ода, ми с тия газови така ще е mhihi


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот emiltd » Съб 27 авг 2011 10:34


asiasi написа:Бихте ли ме посъветвали към кой майстор да се обърна,за да не гърми колата,да не гори повече а да се движи по-бързо? :)


Аз се сещам за няколко вероятни причини:
1.Да дърпа въздух от където не трябва...някъде след дросела или евентуално нараняване на бензинопроводи.
2.Лоша центровка на запалването(закъснение)...това ако скоро е правено някакво презацепване на мотора или пък случайно е прехвърлил някой зъб на ангренажа.Нужен е стробоскоп да се видят градусите,а ако можеш си погледни и белезите.
3.Може и спукан изпускателен колектор да прави мизерии(пука се най-често от страната на смукателя)...все пак не би трябвало да се отрази толкова зле,но не е рядко срещано явление.

За тези неща се сещам,дано да съм ти бил полезен :beer


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот moimoimoi » Съб 27 авг 2011 13:27


колега asiasi колата има ли газова уредба?че да гърми

то гърмежи и на бензин се получават ама трудно
в момента човъркам един стар пасат б3 дето бях го дал на един роднина за няколко години и сега положението му е трагично,като му намаля притока на въздух и се получават гърмежи в всмукателния колектор
та тая кола имаше и газ ама я махнах,делкото е завъртяно на яко предварение,ама не мога да го мръдна нещо заяло е
проблема е че като смачкам педала на газта и се чуди какво да прави да ускорява ли да гасне ли,не се развърта,ако подавам леко газ няма проблем и след 2500-3000оборота се развърта перфектно
и стигнах до извода че проблема е центровката,при газ няма проблеми развърта се доволно,при газ делкото се дава на предварение защото газта гори по бавно и и трябва повече време да изгори,за това искрата се подава по рано-предварение

датчика на дистрибуторната капачка е датчик на хол,и на мен ми е чудно как работи колата без него?защото реално той управлява комутатора и бобината,която пък подава ток на дистрибуторната капачка и от там на свещите
незнам може компа на колата да влиза в авариен режим ако е повреден датчика на хол...............или другия вариант да работи на детонации и яко предварение като дизел :drinking:

колега ако може пробвай следното,извади централния кабел от дистрибуторната капачка и го допри на 1-2мм от някоя метална част,може и да годържиш с клещи да не те прасне ток-а, и в същия момент някой помощник да завърти стартера и виж дава ли искра,после извади буксата от дистрибуторната капачка и пак пробвайте така
ако има еденична искра само в началото то датчи не работи

по принцип ако е развален датчика на хол няма запалване колата щото няма ток до свещите ама при теб що работи........mistery

ako няма с кой да пробваш това пиши да се разберем,от сливен съм в дружба живея


asiasi
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Защо губи мощност??

Мнениеот asiasi » Вто 30 авг 2011 13:58


Здравейте на всички колеги,които сте се отзовали на моя проблем за помощ!
Искам да отговоря на всички ви.
1.Датчика на Хол е сменен,при условие че работеше,но за по-сигурно го смених.
2.Въртя дистрибуторната капачка няма реакция докато не завъртя почти половин оборот
3.Допълнително смених датчика на катализатора(ландасонда).
4.Няколко пъти ми гърмя дори и на бензин.
5.Компресията е добре,защото дори и в това положение на колата дърпах колегата от Турция до Сливенските села при условие,че има големи баири.
6.Този проблем с колата се получи по време на движение със скорост 50-70 км ч.Както се движа и изведнъж мощността изчезна,и оттогава до сега е така.
7.Казват че имал втори датчик който го черпил,и колата е влизала във аварийно положение.
8.Не знам след дросела откъде може да поеме въздух?Но доколкото знам ако поеме въздух след дросела то поне ще се чува,когато изсмуква според мен и нямали да са по-високи оборотите и да не могат да се регулират,защото имам такъв спомен,но не със тази кола.
9.На каква ли апаратура не съм качил колата.Съмняваме компютъра на колата.
Във Сливен обиколих почти всички майстори и всеки се хваща за главата,че е невъзможно това да работи така със изкаран кабел на датчика.
Остана само един майстор във Сливен който и до ден днешен не мога да го открия,но е много добър с компютрите на колите.
СЛИВНАЛИИТЕ могат да се досетят за него,в момента му забравих името,но работилницата е в Клуцхор.
А СЪС КОЛЕГАТА ОТ СЛИВЕН (ДРУЖБА)БИХ ИСКАЛ ДА СЕ СРЕЩНА.
Оставям ти тел.0889 471359 - 0877766634 търсиш Аси за проблема на пасата.
Дано сте разбрали във какво положение съм колеги!
Дано успее някой колега да ми помогне.
Желая ви безаварийно шофиране на всички!

Последна промяна от asiasi на Вто 30 авг 2011 16:31, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gigov и 51 госта