Падане на обороти Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
skiper
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 25 юли 2009 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот skiper » Пет 23 дек 2011 12:42


kr1s0 написа:клемата я бях откачил и не ми правеше проблеми,но преди да се прибера вкъщи преди малко пак започна да играе,но не падаха ниско,а сега заставаше за малко на 1100 и после падаше мноооого бавно до 900 при ~70градуса eusa
както казах тези дни на radotom " кола с характер eusa " :lol:
утре ще разклатя цялото моно наляво надясно и ако съсне или почнат да играят хоро оборотите ще се действа ,следваща мярка ще бъде стъпково моторче.мога ли да измеря нещо на буксата му ,за да проверя годността му ? предполагам съпротивление ,което да се променя в някаква посока като го движа или бъркам ,че не мога да намеря информацията,която ми трябва все още ?
датчика ще му меря утре съпротивлението по една таблица ,дадена тук във форума преди време mhihi

Колега,и аз имам същия проблем.При мен са износени пистите на датчика за положението на дроселовата клапа ,поне така мисля че се казва плочката,която е от дясно на инжекциона и в нея влиза букса.Въпросната плочка се сваля и от вътрешната страна има писти на които упират четири четки.Виж дали не са ти протрити пистите,а също така измери съпротивлението между изводите на плочката.Между изводи 1 и 4 трябва да е 520-1300 ома,между 1 и 2 трябва да е 600-3500 ома и между 1 и 3 600-6600 ома,като застанеш срещу буксата изводите са от ляво на дясно 4 3 2 1.




Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Пет 23 дек 2011 18:28


колега благодаря за точната информация,но мисля,че за да свалям ТПС-а трябваше някакво обучаване да се прави после на колата или беше за стъпковото моторче това ? :roll:


Потребителски аватар
skiper
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 25 юли 2009 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот skiper » Нед 25 дек 2011 14:26


kr1s0 написа:колега благодаря за точната информация,но мисля,че за да свалям ТПС-а трябваше някакво обучаване да се прави после на колата или беше за стъпковото моторче това ? :roll:

Нямам представа колега,дано някой който е в час с тези неща да обясни.Весели празници.


Zlatina
Мнения: 342
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крапец

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот Zlatina » Нед 25 дек 2011 18:39


да,трябва обучение. Аз лично съм я свалял 10 пъти и не съм я обучавал,но карам на газ.Моята кола пък не падаха в движение под 1800об/мин,а като спра-падат/с редки изключения.Бих те пратил на специалист но там не откриват да има проблем с този потенциометър.Та накрая си го наместих на ръка.Все пак пробвай за ефект с разместване и тогава отиди за обучение,за да си сигурен,че проблема е в него и да си отстояваш позицията.Весели празници


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот pas1.8mi » Пон 26 дек 2011 10:21


ТПС-а се настройва!Има достатъчно теми как! :wink:

П.П Обучение на ТПС на Пасат 90 год звучи готино!Обаче само звучи! mhihi


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот Danny boy » Съб 07 яну 2012 22:56


От това което слушам,колата иска мъничко аванс,кога за последно си минавал центровка-хубаво е да я провериш преди да бутат аванса.Погледни свещи,кабели ,особено палец и дистрибуторна капачка,може да са за смяна и да имаш недобро запалване.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Нед 08 яну 2012 0:54


ами колега аванса последно е правен при Люси (vit_autosofia) и си е абсолютно точен.с Разхода нямам проблеми.Ток не губя никога, и при никакви режими на работа на двигателя.Единствено след като стигне около 70градуса и днес го правеше това.Тпс-а ме спира единствено това,че трябва после да го обучавам,а цялата история ми звучи доста объркващо,макар че смея да твърдя,че съм грамотен.Мерих съпротивлението на пиновете на въпросния ТПС и при плавно местене на дроселовата клапа оттатък получавах плавни промени на съпротивлението,което ме навежда на мисълта,че нямам проблем,защото ако някой сектор беше прекъснат щеше да скочи изведнъж до някаква стойност или греша ? :roll:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот pas1.8mi » Нед 08 яну 2012 10:24


kr1s0 написа:ами колега аванса последно е правен при Люси (vit_autosofia) и си е абсолютно точен.с Разхода нямам проблеми.Ток не губя никога, и при никакви режими на работа на двигателя.Единствено след като стигне около 70градуса и днес го правеше това.Тпс-а ме спира единствено това,че трябва после да го обучавам,а цялата история ми звучи доста объркващо,макар че смея да твърдя,че съм грамотен.Мерих съпротивлението на пиновете на въпросния ТПС и при плавно местене на дроселовата клапа оттатък получавах плавни промени на съпротивлението,което ме навежда на мисълта,че нямам проблем,защото ако някой сектор беше прекъснат щеше да скочи изведнъж до някаква стойност или греша ? :roll:


При ТПС-а трябва да мериш напрежения ,а не съпротивления! :idea: Настройването е много лесно и е описано в много теми как става! :wink:


Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот sa6o » Пон 09 яну 2012 22:38


Здравей колега.
Имах същите проблеми като твоите. Като е студена работи много добре - държи около 1000-1100 оборота. Като загрее двигателя започваше едно падане на обороти едно чудо. На скорост нямаше проблеми, като я освободя от скорост оборотите баааавно падаха до към 1200 (понякога остават на 2000), и ИЗВЕДНЪЖ отиват до 500. Колата се усещаше че се тресе дори и в движение. И гореше, да си ..... Какво ли не въртях и не опитвах.
На бензин пък едни черни пушеци едно нещо, гаснеше и така нататък...
Онзи ден се човърках в двигателя и чистих около входа на вентилатора и какво да видя, маркуча който води въздуха от въздушния филтър към моното леко понапукан ама от долната страна. Пипнах го, понатиснах го и хоп бръкнах вътре, ама с 3 (три) пръста бръкнах вътре. ОГРОМНА цепка коато се намира на "вдлъбнато" място на гофрирания маркуч отдолу, дето никак , ама никак не се вижда. Само се "бърка" :mrgreen: .
Увих го временно с армирано тиксо и така вече две седмици :beer . Никакъв проблем с прословутото падане на оборотите - кеф голям heavy metal zork .


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Сря 11 яну 2012 17:23


хахха колега ще го проверя основно.миналата седмица го свалях този гофриран маркуч за моното,и интересното беше ,че вътре беше бая омаслен какво трябва да ми говори това ? беше си мазен отвътре :screwy
Иначе за стъпковото моторче и почистването му издирвам в момента инструмента,с който да го сваля,защото е еврейска звезда,но трябва да е с много късо рамо,защото ми пречи капака на главата :banghead: :mrgreen:
Малка тресчотка нямам също,та ще го мисля и този вариант. :kissy:


Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот sa6o » Пет 13 яну 2012 23:48


След като побългарих маркуча, се оказа че вече като натискам педала на спирачката оборотите НЕ падат.
Преди това като натисна спирачката на място оборотите падаха , понякога даже и под 500.
Моето мнение е че ако оборотите ти падат след като натиснеш педала за спирачката, трябва да се насочиш и да търсиш от де дърпа въздух... Майсторите да ме поправят ако греша.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Съб 14 яну 2012 0:19


утре подменям всяко маркученце за вакуум,интересното е при диодния клапан,че има една дупка,която е запушена с винтче.това дали със сигурност е запушило добре,и каква алтернатира да предприема,за да запуша дупката при диодния клапан подобаващо вместо винтчето ? :roll:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Нед 15 яну 2012 0:18


След като имах "пропърдяване" изпод колата и мислех,че имам проблем с гърнето се оказа,че имам проблем с така наречената леща,при изпускателния колектор,която явно е сдала багажа,та въпроса ми е ако от там влиза кислород,или излизат изгорели газове (както става) възможно ли е това да ми бърка ламбда сондата, и затова да ми прави тези магарии ? :roll:


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Съб 28 яну 2012 0:10


Колеги повдигам пак темата,защото ще откача вече :beat_butt2
До днес нямах проблеми,но пак започнаха.Паля студена и 2000оборота празен ход.Излизам откачам темп.датчик(синия) и оборотите се нормализират.Слагам го пак се качват.Махам го пак заковава 900,закачам го слага 1100 ,което за студена кола си е добре и след 3-4минути каране пак започва магариите,докато не сляза да откача и закача пак датчика.В него ли да търся проблема,защото го мерих преди има няма 20дни и бяха в нормите показанията му за това време.. :screwy


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти Пасат Б3

Мнениеот kr1s0 » Сря 22 фев 2012 21:19


колеги след като проблема пак се появи,а досега нямах проблем отново се връщам тук mhihi
след оглед установих ,че маркуча ,който е на капака на главата за картерните газове ако не се лъжа е бая омекнал,като че ли вече е за смяна.въпроса ми е може ли от там да има проблеми с оборотите ако смуче въздух ? :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта