Внезапно изгасване на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Сря 14 май 2008 17:07


Оказа се бензиновата помпа и за съжаление от тогава насам съм сменил вече 2бр :oops:




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 15 май 2008 23:56


При мене се оказа бобината. А аз си купих комутатор :twisted: Сега колата е със стария комутатор и временно с бобина от лада :lol:


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Пет 16 май 2008 16:39


Хора обяснете какво е това което наричате комутатор къде седи само моят двигател(рв)ли го няма...

Последна промяна от siem на Пет 23 май 2008 12:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 16 май 2008 16:46


siem написа:...Хора обяснете какво е това което наричате комутатор къде седи само моят двигател(рв)ли го няма...

При мене комутатора представлява една алуминиева плочка, на нея е закрепена малка пластмасова джаджа, от която излиза букса с 3 крачета. Намират се точно зад бобината - бобината и комутатора са едно цяло, докато не ги побългариш mhihi


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

гаснене-отма

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 19 май 2008 9:55


Б У Б И Н А :D


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: гаснене-отма

Мнениеот Dpop » Пон 19 май 2008 10:45


Radoslav_Radev написа:Б У Б И Н А :D

По принцип правилното изписване на думата е с О, т.е. бобина :wink: .
А иначе е възможно да е причинител на този тормоз, но си мисля, че ако е изгоряла, или има пробив(механичен) няма да подаде никакаво напрежение и съответно двигателя няма да запали.


savovs
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот savovs » Пет 23 май 2008 10:02


Oleg_Yanev написа:Ееее, Ваското си е с готов отговор :-)

Аз го тормозя със същия проблем от преди месец насам... но съм забелязъл една зависимост: проблема се появява във време, през което или няма на кого да се обадиш да ти каже, как да разбереш от какво е или ако се обадиш на някой той те псува. Инъче колата си работи :-(
За комутатора и бобината на мен от много места ми казват, че умер ли веднъж, няма пак да тръгне, така, че залложиха на клеморед (смених го - не е от него), реле за бензиновата помпа (то е наред, но не знам кой номер е - пуснал съм тема, ако някой знае - да помага; релето е сред заподозрените, защото като изгасни и не ще да запали, при подаване на контакт просто не се включва бенз. помпа) и датчик на Хол (т'ва е най-скъпо и е накрая, въпреки, че компа ми бъка от грешки "няма сигнал от датчика на Хол").

...а и отскоро нов симптом: понякога като я карам, колата почва да се дави, все едно че е изгасена. така за 1-2 сек., после се оправя?!?!?!?

Ако реша проблема - ще пиша, но за сега и аз ще се радвам на предложения за диагностика...


Колега при мене беше от релето.На външен вид нищо му нямаше,но като го раглобих ,открих три лоши спойки ,от общо четири.Презапох си ги и вече няма проблем.Сега съм откачил и ламбда сондата ,защото пък от нея се получава втория проблем ,който си описал.Без сондата си бачка перфектно.


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Пет 23 май 2008 11:56


включвам се пак за да кажа как се решиха при мен нещата.оказа се нещото което наричат комутатор (аз до сега мислех че се казва електронно запалване)на моя пасат рв мотор тази джджа седи не до бобината а до така нареченият компютър.въпросното нещо се намира на цени от 150 до 40 лв.аз го купих от ем-комплект за 40 като в един друг магазин на ботев ми продаваха същата марка за 60.
въпросния комутатор се оказа гадно нещо защото преди да се скапе съвсем около седмица или две работеше когато си иска и успя доста да ме обърка.и аз първо гледах за лоши връзки и корозирали клеми,после установих че не идва ниско напрежение към бобината,проверих алармата и контактния ключ и стигнах до комутатора.в шибаните български магазини когато ти продават нови авто-части естествено няма никаква гаранция за тях за това ако купувате комутатор добре е да отидете с работеща кола пред магазина и да се разберете с продавача да изпробате новият комутатор пред него и ако е фабрично дефектен да ви го смени.
отнесете ли си го в къщи неизпробван ако се окаже дефектен после не ви го заменят...
дано съм ви бил полезен.


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: гаснене-отма

Мнениеот Radoslav_Radev » Пет 23 май 2008 13:56


Dpop написа:
Radoslav_Radev написа:Б У Б И Н А :D

По принцип правилното изписване на думата е с О, т.е. бобина :wink: .
А иначе е възможно да е причинител на този тормоз, но си мисля, че ако е изгоряла, или има пробив(механичен) няма да подаде никакаво напрежение и съответно двигателя няма да запали.
ок,не сме грамотни и сме го написали с У а то било О,живи и здрави всички РРР



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: amnesty, lapidus, tdi fen и 30 госта