
Внезапно изгасване на двигателя
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
Хора обяснете какво е това което наричате комутатор къде седи само моят двигател(рв)ли го няма...
Последна промяна от siem на Пет 23 май 2008 12:49, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
siem написа:...Хора обяснете какво е това което наричате комутатор къде седи само моят двигател(рв)ли го няма...
При мене комутатора представлява една алуминиева плочка, на нея е закрепена малка пластмасова джаджа, от която излиза букса с 3 крачета. Намират се точно зад бобината - бобината и комутатора са едно цяло, докато не ги побългариш

- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
гаснене-отма
Б У Б И Н А 

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гаснене-отма
Radoslav_Radev написа:Б У Б И Н А
По принцип правилното изписване на думата е с О, т.е. бобина

А иначе е възможно да е причинител на този тормоз, но си мисля, че ако е изгоряла, или има пробив(механичен) няма да подаде никакаво напрежение и съответно двигателя няма да запали.
Oleg_Yanev написа:Ееее, Ваското си е с готов отговор
Аз го тормозя със същия проблем от преди месец насам... но съм забелязъл една зависимост: проблема се появява във време, през което или няма на кого да се обадиш да ти каже, как да разбереш от какво е или ако се обадиш на някой той те псува. Инъче колата си работи
За комутатора и бобината на мен от много места ми казват, че умер ли веднъж, няма пак да тръгне, така, че залложиха на клеморед (смених го - не е от него), реле за бензиновата помпа (то е наред, но не знам кой номер е - пуснал съм тема, ако някой знае - да помага; релето е сред заподозрените, защото като изгасни и не ще да запали, при подаване на контакт просто не се включва бенз. помпа) и датчик на Хол (т'ва е най-скъпо и е накрая, въпреки, че компа ми бъка от грешки "няма сигнал от датчика на Хол").
...а и отскоро нов симптом: понякога като я карам, колата почва да се дави, все едно че е изгасена. така за 1-2 сек., после се оправя?!?!?!?
Ако реша проблема - ще пиша, но за сега и аз ще се радвам на предложения за диагностика...
Колега при мене беше от релето.На външен вид нищо му нямаше,но като го раглобих ,открих три лоши спойки ,от общо четири.Презапох си ги и вече няма проблем.Сега съм откачил и ламбда сондата ,защото пък от нея се получава втория проблем ,който си описал.Без сондата си бачка перфектно.
включвам се пак за да кажа как се решиха при мен нещата.оказа се нещото което наричат комутатор (аз до сега мислех че се казва електронно запалване)на моя пасат рв мотор тази джджа седи не до бобината а до така нареченият компютър.въпросното нещо се намира на цени от 150 до 40 лв.аз го купих от ем-комплект за 40 като в един друг магазин на ботев ми продаваха същата марка за 60.
въпросния комутатор се оказа гадно нещо защото преди да се скапе съвсем около седмица или две работеше когато си иска и успя доста да ме обърка.и аз първо гледах за лоши връзки и корозирали клеми,после установих че не идва ниско напрежение към бобината,проверих алармата и контактния ключ и стигнах до комутатора.в шибаните български магазини когато ти продават нови авто-части естествено няма никаква гаранция за тях за това ако купувате комутатор добре е да отидете с работеща кола пред магазина и да се разберете с продавача да изпробате новият комутатор пред него и ако е фабрично дефектен да ви го смени.
отнесете ли си го в къщи неизпробван ако се окаже дефектен после не ви го заменят...
дано съм ви бил полезен.
въпросния комутатор се оказа гадно нещо защото преди да се скапе съвсем около седмица или две работеше когато си иска и успя доста да ме обърка.и аз първо гледах за лоши връзки и корозирали клеми,после установих че не идва ниско напрежение към бобината,проверих алармата и контактния ключ и стигнах до комутатора.в шибаните български магазини когато ти продават нови авто-части естествено няма никаква гаранция за тях за това ако купувате комутатор добре е да отидете с работеща кола пред магазина и да се разберете с продавача да изпробате новият комутатор пред него и ако е фабрично дефектен да ви го смени.
отнесете ли си го в къщи неизпробван ако се окаже дефектен после не ви го заменят...
дано съм ви бил полезен.
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: гаснене-отма
ок,не сме грамотни и сме го написали с У а то било О,живи и здрави всички РРРDpop написа:Radoslav_Radev написа:Б У Б И Н А
По принцип правилното изписване на думата е с О, т.е. бобина.
А иначе е възможно да е причинител на този тормоз, но си мисля, че ако е изгоряла, или има пробив(механичен) няма да подаде никакаво напрежение и съответно двигателя няма да запали.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта