
Ако скоростомера е електронен с датчик на скоростите не знам как стои въпроса

spoocky написа:Механични са... Само за оборотите не разбрах как стои въпроса...
spoocky написа:За това и аз съм съгласен. Скоростта няма да е различна при отчитането заради жилото (механично е предаването на информацията от кутията към таблото и няма да има разлика)
stefan4o написа:Точно пък Голф 2 дето таблата са 950 за кутиите 020 и 935 за 084/085 не виждам как няма да показва вярно. Аз дори съм карал с 950 километраж, вместо 935 и разлика не усетих в показанията, горе-долу са еднакви засечени по дадени обороти.
Iezekil написа:
Анджък има,различни обороти предават дизеловите кутии не само на гумите,а и на жилото.Въпросната кутия колкото по-големи обороти вдигаше,повече лъжеше скоростта.Като се замислиш е напълно логично-едната кола с 4 000 оборота ще върви с 120-140,а другата с 180-200.Как тогава да показва едно и също дадено табло в различните коли?
Трети пост вече говоря за скорост,не за пробег.Щом даже според теб дават различна скорост,как да разбере въпросното жило че е в друго табло вече и не съответстват старите обороти на новата скорост?К.Одаджийски написа:...въпреки различните обороти и различната скорост която се развива при тях изминатия път е един и същ, само времето за изминаването му е друго, но това не е въпрос на отчитане от километража.
stefan4o написа:Глупости на търкалета. При Мк2 няма дизелова кутия. Да започнем оттам. Другото ти е грешно цялото.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта