1.8 т червене турбината

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
JUSTICE_G
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница / София

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот JUSTICE_G » Пон 22 окт 2012 9:36


А на какъв период от време е необходимо да се сменява тази тръбичка и какви са индикациите по които да познаем че този период е дошъл?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот milmar » Пон 22 окт 2012 9:42


Мисля, че е по темата....
Интересно ми е (питам от незнание), от къде преминава антифриза и какво точно охлажда на турбината. Доста ми е трудно да си представя, как антифриза, течност от типа на водата все пак преминава през тяло (чугун) нагрято до червено (не бяло), да речем 500 градуса и остава в течно агрегатно състояние, невъзможно е!
Може би охлажда само вала, или само перката, или какво? Няма как да охлажда и корпуса, пък и няма смисъл според мен, тази топлина да се предава в охладителната система и излишно да затруднява после радиатора перката и т.н. ?

Въпрос от любопитство, ако някой знае и му се занимава да отговори .



vaskoto1 написа:...

Ясно, благодаря!
Така или иначе, самия охлюв все пак не се охлажда директно и би могъл да се "подгрее" доста.

Последна промяна от milmar на Пон 22 окт 2012 11:50, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот vaskoto1 » Пон 22 окт 2012 10:41


Изображение

малкия обем на камерата и интензивността на потока го пазят течен, въпреки светенето. :wink:


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот hooligan_6683 » Сря 24 окт 2012 9:03


Днес ще го събираме и ще видим турбината се оказа, че е к03 маркучите се промиха за масло за вода нямаше нищо запушено турбината си е здрава изтърбушихме катализатора той вътре беше пълен с алумин не като другите с платина и доста зор видяхме докато го изтърбушим

Оказа се от катализатора :beer


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот hayabusa_gsxr » Сря 24 окт 2012 19:13


Да разбираме,че вече не червенее при никакви обстоятелства?


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот hooligan_6683 » Чет 25 окт 2012 9:11


в рамките на нормалното


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот golfmk1 » Чет 25 окт 2012 10:02


http://audi.vag-zapchasti.ru/list.php?i ... &year=1990 това е например при ауди S1. 23 и 25-ти номер са тръбичките на водното охлаждане.Дори при голф 2 турбо дизела с кулера е така :wink:


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: 1.8 т червене турбината

Мнениеот hooligan_6683 » Чет 25 окт 2012 19:48


За сега е няма проблеми промихме тръбичките не бяха запушени но се оказа от катализатора запушен преди имаше и леко зачудвано но сега няма помпа си се как си трябва. Мерси много инак :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 93 госта