1.8 т червене турбината
- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: 1.8 т червене турбината
А на какъв период от време е необходимо да се сменява тази тръбичка и какви са индикациите по които да познаем че този период е дошъл?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.8 т червене турбината
Мисля, че е по темата....
Интересно ми е (питам от незнание), от къде преминава антифриза и какво точно охлажда на турбината. Доста ми е трудно да си представя, как антифриза, течност от типа на водата все пак преминава през тяло (чугун) нагрято до червено (не бяло), да речем 500 градуса и остава в течно агрегатно състояние, невъзможно е!
Може би охлажда само вала, или само перката, или какво? Няма как да охлажда и корпуса, пък и няма смисъл според мен, тази топлина да се предава в охладителната система и излишно да затруднява после радиатора перката и т.н. ?
Въпрос от любопитство, ако някой знае и му се занимава да отговори .
Ясно, благодаря!
Така или иначе, самия охлюв все пак не се охлажда директно и би могъл да се "подгрее" доста.
Интересно ми е (питам от незнание), от къде преминава антифриза и какво точно охлажда на турбината. Доста ми е трудно да си представя, как антифриза, течност от типа на водата все пак преминава през тяло (чугун) нагрято до червено (не бяло), да речем 500 градуса и остава в течно агрегатно състояние, невъзможно е!
Може би охлажда само вала, или само перката, или какво? Няма как да охлажда и корпуса, пък и няма смисъл според мен, тази топлина да се предава в охладителната система и излишно да затруднява после радиатора перката и т.н. ?
Въпрос от любопитство, ако някой знае и му се занимава да отговори .
vaskoto1 написа:...
Ясно, благодаря!
Така или иначе, самия охлюв все пак не се охлажда директно и би могъл да се "подгрее" доста.
Последна промяна от milmar на Пон 22 окт 2012 11:50, променено общо 5 пъти.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 т червене турбината

малкия обем на камерата и интензивността на потока го пазят течен, въпреки светенето.

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
Днес ще го събираме и ще видим турбината се оказа, че е к03 маркучите се промиха за масло за вода нямаше нищо запушено турбината си е здрава изтърбушихме катализатора той вътре беше пълен с алумин не като другите с платина и доста зор видяхме докато го изтърбушим
Оказа се от катализатора
Оказа се от катализатора

- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: 1.8 т червене турбината
Да разбираме,че вече не червенее при никакви обстоятелства?
- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
в рамките на нормалното
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1.8 т червене турбината
http://audi.vag-zapchasti.ru/list.php?i ... &year=1990 това е например при ауди S1. 23 и 25-ти номер са тръбичките на водното охлаждане.Дори при голф 2 турбо дизела с кулера е така 

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: 1.8 т червене турбината
За сега е няма проблеми промихме тръбичките не бяха запушени но се оказа от катализатора запушен преди имаше и леко зачудвано но сега няма помпа си се как си трябва. Мерси много инак 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта