ЗАМЯНА МЕХАНИЧНА С ХИДРАВЛИЧНА РЕИКА

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 29 яну 2007 19:46


dancing_niki написа:Не го мисли мн мн, слагай и виж тогава колко ти е маневрена колата и какъв кеф е да се паркира с нея. Не че се променя радиуса на завване, но се сещаш какво имам в предвид.

Късмет!


Факт ! На баща ми Пасат-а (Б3 комби, със серво) беше по-маневрен от Джета-та ми (без серво). Друг е въпроса че си вкарваш таралеж в гащите с части втора злоупотреба, ама ти си знаеш - парите са си твои. Кеф цена няма !




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 31 яну 2007 11:25


Григоре, и при мен така се получи, макар, че аз сравнявам със сегашния Пассат и предния ми Голф2. Но това не е от наличието или липса на хидравлика, а от радиус на завой, мисля. В един и същи гараж ги вкарвах, а разликата в размерите на колите е очевадна. Мислех, че Пассата няма да мога да го вкарвам, а се оказа по-лесно


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Сря 31 яну 2007 22:22


Днеска ходих до една морга около 250 лв части и труд 100 лв.Тва ми каза майстора ми.

нали това ти казах пък не съм бил нервен :roll: извинявай ако така е прозвучало ... метай си рейката :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 01 фев 2007 17:52


разликата идва от предавателните числа които за механична и хидравлична рейка са различни.Ако за механичната правите 4 оборота на волана то на тази с хидравлика е примерно 3 защото имате усилвател и не е необходимо прилагане на голямо рамо за да преодолеете съпротивлението на гумите и асфалта.А момента е равен на сила по рамо и след като нямаме необходимата сила при механичното кормилно управление правим по-голямо рамо или иначе казано по малък брой ходове на глобоидния червяк за сметка на по-голям брой зъби на рейката.И затова чувството за маневреност е по добро при хидравликата на волана въртиш по малко а завиваш повече



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта