


dj написа:да обаче,когато свалих джоба под аrb-га и след това и турбината на парното,на нея нямаше нищо друго освен една букса с два кабела
kosyo9 написа:Тогава токът през моторчето се вдига почти двойно, понеже замърсените лагери и турбина увеличават триенето и респективно съпротивлението на ротора на моторчето.
theater написа:kosyo9 написа:Тогава токът през моторчето се вдига почти двойно, понеже замърсените лагери и турбина увеличават триенето и респективно съпротивлението на ротора на моторчето.
А като скочи двойно тока, който минава няма ли да ти изгори първо предпазителя вместо врътката?
Ако беше така нямаше да слагат хората предпазители според мен.
Преди време имах подобен проблем с вентилатора на основния радиатор (за охлаждането) на ладата ми. В един момент почнаха да ми горят предпазителите за въпросния вентилатор и се оказа, че той вече почти за нищо не ставаше. Според мен е по-вероятно това да е конструктивен дефект при пасата, т.е. да не съответства допустимия ампераж при многократна употреба на контактните пластини на врътляка.
ОФФТОПИК: В този ред на мисли се чудя например защо шалтера на стартера е вързан през ключа, а не през реле.![]()
![]()
![]()
Поздрав,
theater
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 41 госта