пасат Б4 проблем климатик

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: пасат Б4 проблем климатик

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 09 май 2013 8:39


..............и се развива направо от климатичния радиатор :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: пасат Б4 проблем климатик

Мнениеот parno » Чет 09 май 2013 9:48


MITKO_DVD написа:..............и се развива направо от климатичния радиатор :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi

където спокойно можеш да му замажеш резбата или да му счупиш тръбичката от посукване :c020
развива се от към дехидратора с големите ключове ,киснене и греене както zfa каза :arrow
ама той колегата не споделя информация как са диагностицирали запушен дехидратор а иска да разглобява на посоки....
нека да смени компресора за по-напряко :mhihi


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: пасат Б4 проблем климатик

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 09 май 2013 11:58


parno написа:
MITKO_DVD написа:..............и се развива направо от климатичния радиатор :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi

където спокойно можеш да му замажеш резбата или да му счупиш тръбичката от посукване :c020
...

това е най-правилно и точно казано,но при мен точно така стана-се разви,без ядове и последствие icon_idea


vitko
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 21:12
Автомобил: VW PASAT 1993
Двигател: ABS 1.8
Местоположение: Sofia

Re: пасат Б4 проблем климатик

Мнениеот vitko » Сря 15 май 2013 6:01


zfa159 написа:Запушване под таблото няма как да имаш и има смисъл да сваляш таблото само ако искаш да си оправиш клапите (които нямат толкова голямо отношение със студеното,колкото за топлото...Запушването може да е, както вече казах или в дехидратора или в ТРВ клапана. Така или иначе преди да се сменя дехидратор, се сваля ТРВ клапана и се преглежда. Повечето ТРВ текат (особено ако им е поставена заводската пластмасова капачка, която го затваря и аз затова обичам да изхвърлям :mhihi ). Ако случайно някакъв боклук мине през дехидратора и стигне до ТРВ клапана или пък се отдели след дехидратора, запушва системата мигновено. Аз си имам едно ТРВ за проба, като не съм сигурен дали е от него проблема, слагам него и става ясно веднага, пък и обикновено боклуците си седят на дюзата му и още като се свали, се вижда дали е запушено.
За дехидратора - сваляш предната броня, защото иначе нямаш хубаво достъп за работа, после ще го видиш от дясно под фара и се молиш тръбите да се развият, защото обикновено никога не е сменян и нямат развиване без греене. Нов струва около 70-90лв според марката.
:beer

Колега имам същия пасат 1.8 94г с подобен проблем. Климатика е фабричен. Налягането е ниско-2 високо-15.
Тръбите на входа и изхода на дехидратора са еднакво топли (хладки, не горещи)Тръбата м/у компр. и кохдензатора е гореща. М/у кондензатора и дехидратора е топла и еднаква на изхода на дехидратора.Пресостата вкл. коректно вентилатора на 2-ра. Струва ми се че миналата година тънката беше по топла а дебелата по студена(тръбите в моторния отсек)От дебелата течеше яко конденз а сега няма. Климатика вее студено но не е като преди. Миналото лято на централната конзола на дифузорите съм мерил 2-3 градуса струя. А сега с мъка сваля на 10 гр. с рецркулация. Къде да търся проблема. Благодаря.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта