





MITKO_DVD написа:..............и се развива направо от климатичния радиатор![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
parno написа:MITKO_DVD написа:..............и се развива направо от климатичния радиатор![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
където спокойно можеш да му замажеш резбата или да му счупиш тръбичката от посукване :c020
...
zfa159 написа:Запушване под таблото няма как да имаш и има смисъл да сваляш таблото само ако искаш да си оправиш клапите (които нямат толкова голямо отношение със студеното,колкото за топлото...Запушването може да е, както вече казах или в дехидратора или в ТРВ клапана. Така или иначе преди да се сменя дехидратор, се сваля ТРВ клапана и се преглежда. Повечето ТРВ текат (особено ако им е поставена заводската пластмасова капачка, която го затваря и аз затова обичам да изхвърлям). Ако случайно някакъв боклук мине през дехидратора и стигне до ТРВ клапана или пък се отдели след дехидратора, запушва системата мигновено. Аз си имам едно ТРВ за проба, като не съм сигурен дали е от него проблема, слагам него и става ясно веднага, пък и обикновено боклуците си седят на дюзата му и още като се свали, се вижда дали е запушено.
За дехидратора - сваляш предната броня, защото иначе нямаш хубаво достъп за работа, после ще го видиш от дясно под фара и се молиш тръбите да се развият, защото обикновено никога не е сменян и нямат развиване без греене. Нов струва около 70-90лв според марката.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта