Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
И да си сменяваш маслото редовно са селски митове и легенди по тая логика.Предлагам да не го сменяваш и него повече.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Аз просто бих замерил с мултицета преди да предприема закупуването на нови, не е ли по лесно
от това да търсиш разлика в поведението на колата и т.н.
При положение че имаш отклонение със зададените стойности от производителя ,нови
ако ли не зашо да ги сменяш, така е .
Освен съпротивлението на самия кабел и лулите, знам че има и съпротивление на изолацията което трябва да е в норми, а тя 101% с годините има милиарди микропукнатини които със сигурност не влияят добре, аз пък и мегер имам по едно стечение на обстоятелствата
от това да търсиш разлика в поведението на колата и т.н.
При положение че имаш отклонение със зададените стойности от производителя ,нови
ако ли не зашо да ги сменяш, така е .
Освен съпротивлението на самия кабел и лулите, знам че има и съпротивление на изолацията което трябва да е в норми, а тя 101% с годините има милиарди микропукнатини които със сигурност не влияят добре, аз пък и мегер имам по едно стечение на обстоятелствата

Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
А да знаете от четенето някъде,че и свеещите имат съпротивление? То се сумира с това на кабела и трябва да има определена стойност ,която пък определя големината на напрежението което ще генерира необходимата искра за запалването на горивата смес в цилиндрите.Всичко е свързано!А това напрежение и големина на ток пък натоварват бобината и поради разминаване в нормалните стойности те прекъсват вторичната намотка и автомобила непали, или се натоварва комутатора и той се бъгва! Сменяйте редовно кабели и свещи ,както и капачка и палец в комплект !Малко скъпо ,но гаранция за леко палене през зимата ,намален разход и комфортно пътуване! Пише го навсякъде по учебниците за експлоатация на автомобила!




- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
kaiser666 написа:И да си сменяваш маслото редовно са селски митове и легенди по тая логика.Предлагам да не го сменяваш и него повече.
Никъде не съм чел производителя да регламентира смяна на кабели за свещи на определен брой години или км. Така че сравнението е неуместно.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Ама те производителите препоръчват обслужването и ремонта да се извършва в сервизи ,а не на улицата !Аз написах учебници ,книги по които се учат сервизните техници. 

- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
И сега , какво трябва да направим...да си спрем децата от детската градина ли...
Имал си желание , написал си...
Крайно си хаплив , съм забелязал.
Форумът е с цел - взаимопомощ или греша.
Имал си желание , написал си...
Крайно си хаплив , съм забелязал.
Форумът е с цел - взаимопомощ или греша.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
rudoni написа:Ама те производителите препоръчват обслужването и ремонта да се извършва в сервизи ,а не на улицата !Аз написах учебници ,книги по които се учат сервизните техници.
Знам какво отражение дава на работата на мотора повредения кабел. Само ще кажа че преди време когато чат пат ходех в сервизи най-редовно ми препоръчваха да си сменя кабелите...е аз пък всеки път не ги сменях...и всеки път се оказваше че конкретния проблем ама въобще не е от кабелите...а от тогава минаха години а аз никога не съм сменял бобина и комутатор....за газадджиите да не говря от вартата те връщат да сменяш кабели...ако слушах сулю и пулю досега една дузина кабели да съм сменил...така че айде моля задръж си и книгите... и сервизите и техниците...
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
То един колега се хвалеше, че карал над 100 000 км с едни свещи и работила колата ама...
В интерес на истината и аз карам още с оригиналните кабели на 24-годишната си кола, оказа се, че без да искам с ВД40 отстраних един много неприятен проблем точно свързан с тях - малко бяха позеленели, явно са задържали влага в лулите
Иначе колата си вървеше и така с позеленелите пинове на лулите 



- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Много не конструктивен спор, Silnet реално ако утре замериш и някой от кабелите не е в норма пак ли ще си караш с тях ? Как разбираш че са ОК ако не сте ги мерили, а реално комплект хубави кабели е 50 лв (днес намерих добра отстъпка от официален вносител на беру)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Всеки си решава разбира се.Бях ги сменил преди 6-7 години по съвет на някого,преди това ми изгоря бобината,после смених и свещите.Миналата година ми гръмна бобината пак и пак ги смених за по-сигурно + свещите,които си бяха за смяна въпреки,че нямаше проблеми с тях.Отделно мога да се съглася,че оригиналните кабели едва ли имат нещо общо със сегашните.При положение,че карам основно извънградско,идеята да остана на пътя ми се струва по-неприемлива от тази,да си сменя нещо по колата в аванс.
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
lubecku написа:Много не конструктивен спор, Silnet реално ако утре замериш и някой от кабелите не е в норма пак ли ще си караш с тях ? Как разбираш че са ОК ако не сте ги мерили, а реално комплект хубави кабели е 50 лв (днес намерих добра отстъпка от официален вносител на беру)
Би ли обяснил какво им мериш за да разбереш дали са за смяна?
Мерси.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Най-точно се измерват с пръст
.Пипаш ги един по един и ,ако има за смяна веднага разбираш 


Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
ktamen написа:lubecku написа:Много не конструктивен спор, Silnet реално ако утре замериш и някой от кабелите не е в норма пак ли ще си караш с тях ? Как разбираш че са ОК ако не сте ги мерили, а реално комплект хубави кабели е 50 лв (днес намерих добра отстъпка от официален вносител на беру)
Би ли обяснил какво им мериш за да разбереш дали са за смяна?
Мерси.
Запалителна система се диагностира (не измерва)с мотор-тестер или осцилоскоп в работно състояние на двигателя!Все едно се прави кардиограма на сърце,подобни са графиите.Тогава се вижда най-добре коя свещ,кой кабел ,капачката или палецът (за коли с такива) е неизправен или има проблем в тях ,макар да ти се струва ,че двигателя работи добре.Един клиент се замисли като му дадоха оферта за кабели Беру и се прибра да мисли ,а вечерта на тъмно при работещ мотор отворил капака и видял дискотеката под капака .Н адругия ден го питам "Какво става ?" а той "Поръчвай , от по скъпите и качествени!"Както бях писал в дебелите книги пише за т.н. есенно-зимна и пролетно- лятна подготовка на автомобила.Там са описани процедурите и регулировъчните и центорвъчни операциите които трябва да се извършат на ДВГ,и другите системи за да работи двигателя и др. системи икономично и безотказно през тези периоди!Наука приятели, наука!Съжелявам ,че попадате при неподготвени "майстори"

- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
Много добре знам как да диагностицирам проблем с кабелите. Въпроса ми беше към lubecku. Просто ми беше интересно той какво ще напише. Някакси човек като прочете тази тема и ще остане с впечатлението, че кабелите са консуматив и трябва да се сменят с всяка смяна на масло и филтри.
Всъщност истината е доста по-различна.
Колега rudoni, виждам, че си много запознат. Би ли ми обяснил колко трябва да е съпротивлението на кабелите от делкото до свещите на голф 2 PN и защо трябва да е толкова.
Всъщност истината е доста по-различна.
Колега rudoni, виждам, че си много запознат. Би ли ми обяснил колко трябва да е съпротивлението на кабелите от делкото до свещите на голф 2 PN и защо трябва да е толкова.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с.ABS 92 г. - кабели за свещи на метър
За мен са си консуматив и трябва да се сменят заедно със свещите.Несериозно звучи някак да чакам да става дискотека,да хвърчат искри или да се скапват комутатори и прочие.Както и капачката и палеца се водят консумативи,не само масло и филтри.То кое не е консуматив освен блока на двигатела/може и главата/ и интериора на салона?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта