Проблеми при 3000оборота на Passat 1.8I 115кс 90г

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 11 апр 2007 18:33


Колега radotom, благодаря за подробното обяснение... но тъй като се замисля май по-добре да отида на майстор... шото както казах оше съм малко далеч технически от Пасио...




Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Sisko » Чет 12 апр 2007 18:28


Някой може ли да ми каже дали Пасата ми изобщо има ламбда сонда? Върху колекторите не виждам нищо, което да наподобява такава.
Пасат 1989г., 1.8 пълен инжекцион, GL, двигател РВ, 112к.с.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Чет 12 апр 2007 19:01


Имаш задълже.


Потребителски аватар
BEKI
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот BEKI » Чет 12 апр 2007 21:03


Sisco, пак не изяснихме нещо. Този проблем го има само на студено или непрекъснато - има разлика.
Ако е на студено - дюзи !
Ако е на топло - потенциометър и помпа, може и регулатор на налягане - но това е изключително рядко.
Колегата ти е разяснил на дълго и на широко, това което трябва да се направи. Искам само да добавя, че когато се мери налягането на горивната помпа има и още една операция. Помпата може да си прави 2,5 - 3 атмосферии пак да не е наред. Така както си мериш налягането трябва да затвориш обратното гориво - излишното. Тогава манометъра трябва да ти отчете поне 5 атмосфери (принципно е между 5 и 6.5). Ако мпомпата не може да постигне това налягане означава, че си е увеличила хлабините и е "пътничка".

:wink:


Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Sisko » Чет 12 апр 2007 21:17


Проблемът го има и при студена, и при загряла кола. Установих и друго! При 2-3 пъти отнемане на газта и след това рязко подаване отново, колата гърми. Почнах да си мисля, че нещо с центровката не е наред. А пък регулатора на налягането го смених преди ок.6месеца. А ако става въпрос за потенциометъра на дебитомера, мисля че не е от него, защото би трябвало да ми създава същите грижи и при каране на газ, но там този проблен не съществува - дори при рязко натискане на педала на газта, колата не се замисля дори за миг.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 13 апр 2007 13:01


Sisko написа: А ако става въпрос за потенциометъра на дебитомера, мисля че не е от него, защото би трябвало да ми създава същите грижи и при каране на газ,

Ако си с газов инжекцион- да! Но ако е с обикновенна газова, за карбураторни мотори, компа, а от там и дебитомера не играят в играта при каране на газ :idea:
В случая обаче аз говорих за същия такъв потенциометър, обаче монтиран на остта на дроселната клапа... но при теб го няма. Има го при колегата DJ_TOLYO. Ти си с два крайни изклювателя: за празен ход (когато си пуснал педала) и за пълно натоварване (при газ до ламарините) То това е и основната разлика по горивната система м/у 2Е и РВ моторите.
За Ламбдата: При мен се намира на катализатора. Веднага след испускателните колектори. И със сигурност имаш.
Относно помпата пък-> може да осигурява необходимото налягане, но да не й достига дебит! Това забравих да го уточня.
При мен за около 30 секунди успя да напълни почти цяло полвинлитрово шишенце от мин. вода.


Sisko
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 01 апр 2007 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Sisko » Пон 20 авг 2007 22:23


Някой може ли да ме каже по какъв начин се свързват двете маркучета, които излизат от кутията на въздушния филтър и това, което идва от регулатора на налягането? Интересувам се защото преди да отида на майстор на едно от маркучетата имаше тройник, а след като взех колата същият липсваше.Двигателят е РВ 112hp 1989г.


kotata75
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 20 май 2007 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот kotata75 » Вто 21 авг 2007 6:50


колега радотом кажи каде в Пловдив има читав сервиз дето разбират че и аз сам стакав мотор 1.8 инжекция.Базикаха ми дебитомера и от тогава колата хич я няма.от Карлово сам за това питам за читав сервиз в Пловдив.Пък и постоянно ми се включва порката за охлаждане с нея и бензиновата помпа при изгасен двигател?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта